کد خبر: ۱۸۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 07 November 2020
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سود حاصل از عملیات بانکی دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون در استان لرستان برای توسعه و پیشرفت این استان اختصاص می‌یابد.

ایسنا- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سود حاصل از عملیات بانکی دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون در استان لرستان برای توسعه و پیشرفت این استان اختصاص می‌یابد.

حاتم شاکرمی امروز ۱۷ آبان‌ماه، اظهار کرد: برای پیگیری مصوبات و دستاوردهای سفر اخیر مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لرستان، نشست مشترکی با حضور سید موسی خادمی، استاندار و مدیران عامل بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون در محل بانک رفاه برگزار شد.

وی نتایج این نشست را رضایت‌بخش دانست و موافقت مدیران عامل بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون با مشارکت در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی، پرداخت تسهیلات برای اجرای طرح‌های تبدیلی و نیمه‌تمام و تعیین تکلیف سه واحد تملک شده توسط بانک توسعه تعاون در فرصت یک‌ماهه را از جمله توافقات به دست آمده عنوان کرد.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از همکاری جدی اسماعیل لله گانی و حجت‌الله مهدیان، مدیران عامل این دو بانک برای تحقق و اجرای دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد؛ با توافقات به‌دست‌آمده، زمینه رشد و توسعه همه‌جانبه استان لرستان محقق شود.

گفتنی است، به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیاتی از معاونین و مدیران این وزارتخانه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها و طرح‌ها، تسهیل، تسریع و رفع موانع سرمایه‌گذاری، حل معضل بیکاری، توسعه اشتغال پایدار روستایی و... اخیراً به این استان سفر کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: