کد خبر: ۱۷۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 06 June 2020
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند: ۶۰۰ واحد مسکن مهر پرند در دست دلالان است که بطور نامحسوس شناسایی شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند: ۶۰۰ واحد مسکن مهر پرند در دست دلالان است که بطور نامحسوس شناسایی شده است.

ورود دلالان به بازار مسکن مهر پرندمحسن وطن خواهی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت:در سال ۹۴ و ۹۵ افرادی که در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده بودند، امتیاز خود را به قیمت ناچیزی به دلالان فروختند و باعث شد تا حدود ۶۰۰ واحد مسکن مهر به دست دلالان بیفتد.

وی با اشاره به اینکه برخی از دلالان ۲۰ واحد مسکن را خریداری کردند، بیان کرد: ۶۰۰ واحد مسکن مهر در دست یک نفر نیست بلکه در دست چندین دلال است که ما بطور نامحسوس با همکاری پلیس امنیت این افراد را شناسایی کردیم تا اقدامات قضایی صورت گیرد.

وی بیان کرد: برای جلوگیری از دلالی مسکن مهر پرند، شرایط واگذاری را برای دلالان سخت‌تر کردیم بطوریکه برای تحویل واحد‌ها فرصت کوتاهی در نظر گرفتیم، به عنوان مثال دلالی که ۱۵ واحد مسکن دارد در ظرف مدت ۱۵ روز نمی‌تواند واحد را تحویل بگیرد و دفترچه قسط را دریافت کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره تحویل واحد‌های مسکن مهر پرند بیان کرد: سال گذشته در دی و بهمن ۵ هزار واحد تحویل و دفترچه قسط را دریافت کردند و ۳ هزار واحد نیز اماده واگذاری است.

وی درباره مترو شهر جدید پرند گفت: با شهردار تهران جلسه‌ای برگزار شد که ماپیشنهاد دادیم کار‌های اجرایی را شرکت عمران انجام دهد و قرار شد این پیشنهاد به دولت برود و اگر مقدمات کار انجام شود تا یکسال اینده مترو به شهر جدید پرند می‌رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: