کد خبر: ۱۷۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - 11 April 2020
بیمه البرز در سال ۹۸
بانکداری ایرانی - بیمه البرز در سال ۹۸ در مجموع سه هزار ۱۱۱ میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و یک هزار ۹۱۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت ، بنابراین تراز دوازده ماهه این شرکت مثبت یک هزار ۱۹۴ میلیارد تومان ثبت شد .
   بانکداری ایرانی -  بیمه البرز گزارش فعالیت دوازدهمین ماه   ۹۸ را منتشر کرد.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی،  این شرکت  بیمه ای  در اسفند ماه ۹۸ نزدیک به  ۳۲۰ میلیارد تومان حق بیمه  تولید کرد و در مقابل ۲۴۳ میلیارد تومان  خسارت پرداخت کرد در نتیجه تراز مثبت ۷۷ میلیارد تومان  را ثبت کرد .
 
  بیمه البرز در سال گذشته در مجموع  سه هزار ۱۱۱ میلیارد تومان  حق بیمه تولید کرد و یک هزار ۹۱۷ میلیارد تومان  خسارت پرداخت ، بنابراین تراز دوازده ماهه این شرکت مثبت یک هزار ۱۹۴ میلیارد تومان ثبت شد .
 
براساس  این گزارش بیشترین حق بیمه تولید شده در این شرکت بترتیب از سه سر فصل  بیمه درمان ، شخص ثالث و آتش سوزی حاصل شد و همچنین بیشترین خسارت در بخش های درمان ، ثالث و بدنه خودرو پرداخت شد .
 
 
 اعداد بر حسب میلیارد تومان
 
 
به گزارش  بانکداری ایرانی، آخرین گزارش میانداره ای "البرز" منتهی به پایان آذر ماه ۹۸ نشان دهند ثبت سود انباشته ۹۳ میلیارد تومان  است که نسبت به  مدت مشابه سال قبل ۱۴ در صد رشد داشته است .
 
براساس همین شفاف سازی این شرکت بورسی در آذر ماه برای هر سهم ۱۷۷ ریال سود شناسایی کرد و ۷۱ میلیارد تومان  سود خالص ثبت کرد که نسب به مدت مشابه سال قبل ۳۶ در صد رشد داشته است.
 
بیمه البرز در این سه فصل توانسته حق بیمه تولید ی را ۲۴ در صد نسب به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد در حالی خسارت پرداختی تنها ۳ درصد افزایش داشته است و همچنین ذخایر خسارت این شرکت در این مدت ۵۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .
 
 
 اعداد بر حسب میلیارد تومان
 
 
 
 
لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: