کد خبر: ۱۷۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 22 March 2020
رییس کل بیمه مرکزی از آمادگی صنعت بیمه برای تحقق شعار سال «جهش تولید» خبر داد و افزود:‌ مسیر سلامت جامعه و پیشرفت کشور از رشد اقتصادی می‌گذرد.
  بانکداری ایرانی - رییس کل بیمه مرکزی از آمادگی صنعت بیمه برای تحقق شعار سال «جهش تولید» خبر داد و افزود:‌ مسیر سلامت جامعه و پیشرفت کشور از رشد اقتصادی می‌گذرد.

به گزارش بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی»، افزود: اگر آرامش، امنیت اقتصادی و رفاه اجتماعی نباشد، نمی توان به رشد و تعالی کشور امیدوار بود.

سلیمانی با بیان اینکه صنعت بیمه خود را مخاطب جدی پیام تاریخی رهبر انقلاب اسلامی می داند،‌ افزود: ایجاد فضای کسب و کار امن و آرام برای جهش تولید از وظایف صنعت بیمه است.

وی تاکید کرد: امروز رسالت بزرگ بیمه گران طراحی محصولاتی در حمایت از جهش تولید است تا با پوشش ریسک‌های موجود از دغدغه‌های اهالی تولید و صنعت گران بکاهد.

رهبر انقلاب اسلامی به رسم هر سال در نخستین لحظات سال نو، در پیامی به مردم ایران، با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید»، مسیر حرکت یک‌ساله‌ کشور را مشخص و خطاب به دست‌اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به‌وجود آید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: