کد خبر: ۱۷۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 03 March 2020
سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن‌سازان، کاشی و سرامیک حافظ و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
 بانکداری ایرانی -  سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن‌سازان، کاشی و سرامیک حافظ و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
 
به گزارش تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 14هزار و 910واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 6میلیارد و 684میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 5607میلیارد تومان در 824هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی چدن‌سازان، کاشی و سرامیک حافظ و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های پارس سرام، صنایع جوشکاب یزد و لنت ترمز ایران بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2380میلیون ورقه به‌ارزش 2827میلیارد تومان در 168هزار نوبت، آیفکس 168واحد رشد کرد و در ارتفاع 6952واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پاکدیس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مس سرچشمه بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های ریل پرداز سیر، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
برچسب ها: سهام ، بورس ، بازار سرمایه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: