کد خبر: ۱۶۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۸ - 28 December 2019
بانکداری ایرانی- "وسینا" در دوره ۹ ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد بیش از ۱۸ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریالی از محل تسهیلات ارائه شده شده است.

  بانکداری ایرانی -  رقم مازاد سود تسهیلات کسب شده بانک سینا  نسبت به سود پرداختی به سپرده گذاران با بیش از ۱۳۵ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل به ۲ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال رسیده است.
 
به گزارش  بانکداری ایرانی -  "وسینا" در دوره ۹ ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد بیش از ۱۸ هزار و ۱۳۵ میلیارد ریالی از محل تسهیلات ارائه شده شده است.
 
بر اساس این گزارش، در حالی که سود سپرده پرداختی در ۹ ماهه سال ۹۷ به بیش از ۱۵ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال رسیده بود، این مبلغ در دوره ۹ ماهه امسال با کاهش ۲.۵ درصدی به ۱۵ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال رسیده است.
 
به این ترتیب شاهد رشد تراز مثبت عملیات بانکداری این بانک هستیم؛ رقم مازاد سود تسهیلات کسب شده این بانک نسبت به سود پرداختی به سپرده گذاران با بیش از ۱۳۵ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال قبل به ۲ هزار و ۷۴۹ میلیارد ریال رسیده است.
 
از عوامل اصلی این رشد می‌توان به بهبود انضباط مالی بانک‌ها در پرداخت سود سپرده‌گذاران و به ویژه کاهش نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت از حالت روز شمار به ماه شمار و رعایت بیشتر بانک‌ها در ارائه سقف سود‌های تعیین شده به سپرده‌گذاران اشاره کرد.
 
 
معصومه فریادرس
برچسب ها: سود تسهیلات ، "وسینا"
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: