کد خبر: ۱۸۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - 18 August 2020
با درج نماد «وکبهمن» برای شرکت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن این شرکت نیز به جمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری فعال در بورس خواهد پیوست.

با درج نماد «وکبهمن» برای شرکت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن این شرکت نیز به جمع شرکت‌های سرمایه‌گذاری فعال در بورس خواهد پیوست.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۷ مرداد در نماد "وکبهمن" در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان شصت و سومین شرکت در بازار اول فرابورس درج شد تا آماده عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام (۱۰ درصد در روز عرضه اولیه و ۲ درصد دیگر به صندوق های سرمایه گذاری) باشد .

همچنین سهامدار عمده متعهد شده اقدام به عرضه ۸ درصد دیگر حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از عرضه اولیه در فرابورس کند.

این گزارش می افزاید : در حال حاضر ۱۰۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک سینا بوده و واحد نهایی بنیاد مستضعفان بشمار می‌رود. موضوع فعالیت شرکت شامل سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری، صندوق‌ها و سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات صندوق‌های سرمایه‌گذاری با هدف کسب انتفاع بطوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود کنترل شرکت، موسسه، صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نیابد و سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که بطور معمول دارای حق رای نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی‌دهد، می‌شود.

سرمایه اولیه این شرکت با ۱۶ نیروی انسانی، ۵ میلیون تومان بوده و طی ۶ مرحله افزایش سرمایه به ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: