کد خبر: ۱۶۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 23 December 2019
مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بنابر اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا و به دستور مدیرعامل این بانک، میزامداد خدمت"ویژه تماس مشتریان" را تشکیل داد.
مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بنابر اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا و به دستور مدیرعامل این بانک، میزامداد خدمت"ویژه تماس مشتریان" را تشکیل داد.  

مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با اعلام این خبر گفت: میز امداد خدمت"ویژه تماس مشتریان" با هدف راهنمایی و پاسخگویی سریع و بدون محدودیت زمانی  و جهت سهولت دستیابی مشتریان شبکه بانکی به اطلاعات دریافت رمز دوم پویا تشکیل شده است.

مهدی دعاگویی افزود:  این مرکز با شماره تماس 4747-021 درایام هفته به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: