کد خبر: ۱۸۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 16 August 2020
26 مرداد ماه یادآور تاسیس بانکی است که به فضل الهی و همت و وفاداری همه همراهان گرانقدر اعم از اعضا، کارکنان و سهامداران چند عنوان نخستین را ازآن خود کرده است.

 26 مرداد ماه یادآور تاسیس بانکی است که به فضل الهی و همت و وفاداری همه همراهان گرانقدر اعم از اعضا، کارکنان و سهامداران چند عنوان نخستین را ازآن خود کرده است.

به گزارش بانک قرض الحسنه رسالت، ۲۶ مرداد ماه یادآور تاسیس بانکی است که به فضل الهی و همت و وفاداری همه همراهان گرانقدر اعم از اعضا، کارکنان و سهامداران چند عنوان نخستین را ازآن خود کرده است نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی نخستین بانک اجتماعی و حال در مسیر نخستین بانک دیجیتال کشور گام بر می دارد.

شیوع ویروس کرونا نیز نیاز جامعه به خدمات بانکی غیرحضوری را بیش از پیش نمایان کرد و همین موضوع بر اهمیت ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین تحت عنوان بانکداری بدون شعبه صحه گذاشت.

خوشبختانه بانک قرض الحسنه رسالت در این روزهای کرونایی به این نیاز مشتریان لبیک گفته و پیشتاز در عرصه بانکداری دیجیتال است. بحمد الهی امروز حالِ ما خوب است چرا که هم اکنون مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در هر زمان و مکانی می توانند خدمات بانکی اعم از افتتاح حساب، درخواست تسهیلات و سایر خدمات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند و دیگر به حضور درشعبه نیازی ندارند و آخرین روزهای عمر بانکداری سنتی در بانک قرض الحسنه رسالت در حال سپری شدن است .

ماهمچنان به عهدمان برای ارائه بهترین های درخور شأن و منزلت خانواده بزرگ رسالت که هم اکنون شش میلیون نفری شده است پایبند هستیم و خوشبختانه طعم رضایت مردم نیز، خداقوتی است به تلاش کارکنان و صبوری خانواده عزیزشان.

اینجانب و اعضای هیات مدیره بانک، موفقیت مجموعه را مرهون لطف الهی، پشتکار و محبت همه ی رسالتی های بزرگوار دانسته و سالگرد آغاز فعالیت بانک قرض الحسنه رسالت را تبریک عرض می نماییم.

به حول وقوه الهی چشم امید به آینده دوخته ایم و به سوی افق ۱۴۰۰ گام بر می داریم .

خادم همه شما
محمد حسین حسین زاده
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسا

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: