کد خبر: ۱۶۷۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 30 October 2019

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان محبوب ترین برند از دیدگاه مردم

در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ 15 اردیبشهت تا 15 شهریور 1398 از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور 3601 برند و با مشارکت بیش از 2میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.
در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ 15 اردیبشهت تا 15 شهریور 1398 از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور 3601 برند و با مشارکت بیش از 2میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.

شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.

در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.
نظر شما