کد خبر: ۱۵۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 08 May 2019
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در سفر خود به شهر تبریز، با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در سفر خود به شهر تبریز، با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره در این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، از حمایت ها و پشتیبانی های بانک صادرات در این استان قدردانی کرد و گفت: طرح هایی مبنی بر تنوع محصولات بانک-بیمه و استقرار نمایندگی های بیمه سرمد در برخی شعب بانک در دستور کار قرار دارد که با اجرای این طرح ها علاوه بر تسریع ارایه خدمات، کیفیت خدمات بیمه سرمد نیز افزایش خواهد یافت.

مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد نیز در این نشست، ارائه خدمات شایسته به خانواده بزرگ بانک صادرات اعم از کارکنان، بازنشستگان و مشتریان را مورد توجه قرار داد و افزود: جلب رضایت حداکثری این مجموعه، برای بیمه سرمد بسیار حائز اهمیت است.

مهندس مهدی مهدوی در این نشست، از بررسی آخرین وضعیت شعبه و نمایندگی های این شرکت در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: رویکرد اصلی بیمه سرمد ارائه خدمات شایسته به بیمه گذاران و جلب رضایت مشتریان است که برای دستیابی به این مهم اقدامات خوبی در شرکت در حال انجام است که به زودی اعلام خواهد شد.

مرتضی علی فتحعلیزاده مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن استقبال از ارائه محصولات و خدمات جدید این شرکت برای مجموعه بانک صادرات، بیمه سرمد را عضوی از خانواده بزرگ بانک صادرات دانست و لزوم گسترش تعاملات فی مابین را مورد تاکید قرار داد.

بر اساس این گزارش، جهانبانی معاونت امور شعب، رضوانی معاونت اداری و مالی و میرزاده مدیر حراست بانک صادرات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست، حضور داشتند.

علاوه بر این، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد، در حاشیه سفر خود به تبریز، با حضور در شرکت فولاد بناب به عنوان یکی از بیمه گذاران ارزنده بیمه سرمد، با مدیرعامل و نمایندگان کارگران این شرکت دیدار کردند.

دکتر فاضل، مدیر عامل شرکت فولاد بناب در این دیدار، از نحوه مطلوب ارائه خدمات بیمه سرمد به مجموعه این شرکت قدردانی و خاطرنشان کرد: کارکنان شعبه تبریز بیمه سرمد، مجدانه در جهت پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان تلاش می کنند که تحقق این مهم، شایسته تقدیر است.

بر اساس این گزارش، حسن طاهری بازرس ویژه مدیرعامل، بهراد گروه ای مدیر بانک و بیمه و مهدی باغچه بان سرپرست استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدارها، دکتر کاتب و مهندس مهدوی را همراهی کردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: