کد خبر: ۱۵۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۷ - 19 January 2019
بانکداری ایرانی ـ سامانه ملی سککوک با دو محصول برات الکترونیک و ژتون پرداخت الکترونیک ژا، در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برگزیده شد.
بانکداری ایرانی  ـ سامانه ملی سککوک با دو محصول برات الکترونیک و ژتون پرداخت الکترونیک ژا، در جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبریبانکداری ایرانی  ، این جشنواره از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف با هدف تجلیل از تلاشگران نوآور ایرانی و شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین های نوآوری برگزار شد که در این میان سامانه ملی سککوک با دو محصول برات الکترونیک و ژتون پرداخت الکترونیک ژا، با دریافت لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی و گواهینامه اهتمام نوآوری، درخشید.

بنا به این گزارش، در این جشنواره 615 محصول شناسایی و مورد ارزیابی قرار گرفتند که در مرحله غربال اولیه 417 محصول از این مرحله گذشتند و در مرحله غربال ثانویه 123 محصول شناسایی شد. پس از غربالگری دبیرخانه و کمیته های تخصصی این جشنواره 32 محصول مورد ارزیابی حضوری کارشناسان قرار گرفت که 23 محصول با دریافت لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی و 4 محصول با دریافت گواهینامه اهتمام نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 1397، شناخته شدند و شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن با دو محصول برات الکترونیک و ژتون پرداخت الکترونیک ژا در قالب سامانه ملی سککوک جزو برگزیدگان نهایی این جشنواره ملی بودند.

این جشنواره با حضور منتخبان نوآور برگزار و منتخبین برترین محصولات ایرانی معرفی شدند. هدف از این جشنواره معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار است که می تواند زمینه توسعه صادراتی و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین المللی را فراهم کند.

از مزیت های ویژه این جشنواره، انتخاب بهترین ها، ایجاد جایگاه ویژه و انحصاری برای محصول، فراهم سازی فرآیندهای نوآوری محصول با نگاه مشتری محور و نیز، ایجاد ارتباط و پاسخگویی به مشتریان یاد شد.

گفتنی است برات الکترونیک سامانه ملی سککوک با دریافت لوح زرین نوآوری محصول برتر ایرانی و ابزار پرداخت الکترونیک ژا با دریافت گواهینامه اهتمام نوآوری محصول نوآور برتر ایرانی، به دلیل متفاوت بودن در تجارت الکترونیک ، از برگزیدگان سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: