کد خبر: ۱۴۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - 23 October 2018
بانکداری ایرانی  ـ مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.

ایسنا -گرافیک: پدرام آقائی
برچسب ها: برند ، ایران ، برند فایننس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: