کد خبر: ۱۳۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 26 April 2018
سمیع، رئیس هیات مدیره بانک تجارت در دیداری با مدیران ارشد شرکت ملی نفتکش ایران از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی خبر داد.
سمیع، رئیس هیات مدیره بانک تجارت در دیداری با مدیران ارشد شرکت ملی نفتکش ایران از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این دیدار که سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در این شرکت برگزار شد، رئیس هیات مدیره بانک تجارت با اشاره به شرایط و ضوابط حاکم و مقررات ارزی بانک مرکزی بر آمادگی این بانک برای ارائه خدمات مالی در حوزه فاینانس‌های خارجی به ویژه در بخش نوسازی ناوگان کشتی‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

سمیع با بیان اینکه بانک تجارت شرکت‌های وزارت نفت را به عنوان مشتری استراتژیک خود قلمداد می‌کند افزود: بانک تجارت در حال حاضر ظرفیت‌های بسیاری را در اختیار فعالان اقتصادی در حوزه بانکداری بین الملل قرار داده و آمادگی این را داریم از طریق شعبه بانک تجارت در پاریس و بانک‌های EIH و PIB خدمات بانکی با کیفیت و قدرتمندی را به شرکت ملی نفتکش ایران ارائه کنیم.

کاپیتان نصرالله سردشتی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های این شرکت از جمله بارگیری و حمل نفت خام صادراتی کشور به بازارهای جهانی و تامین و توزیع نفت خام و سوخت مصرفی مورد نیاز بنادر و جزایر کشور گفت: با توجه به نوع فعالیت‌ها و خدمات شرکت ملی نفتکش ایران و ظرفیت‌های بانک تجارت در بخش نقل و انتقالات ارزی و روابط کارگزاری و بانک‌های خارجی، همکاری دوطرف می‌تواند بیش از پیش گسترش یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: