کد خبر: ۱۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۶ - 01 January 2018
طی دو هفته اخیر، انواع ماهی در بازار خرده‌فروشی تغییر قیمت نداشته است.
بانكداري ايراني - طی دو هفته اخیر، انواع ماهی در بازار خرده‌فروشی تغییر قیمت نداشته است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی امروز در گفت‌وگو با ایانا از آرامش نسبی در بازار مرغ و ماهی طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: قیمت مرغ در حال حاضر برای مصرف‌کنندگان هفت‌هزار و ۵۵۰ تومان است که تغییری در مقایسه با روزهای گذشته نداشته است.

مهدی یوسف‌خانی افزود: طی دو هفته اخیر تغییراتی نیز در حوزه انواع ماهیان نداشتیم، به‌گونه‌ای که ماهی شیر جنوب در خرده‌فروشی‌ها با قیمت ۲۳ هزار تومان، ماهی کپور با قیمت ۱۳ هزار تومان و ماهی قزل‌آلا دارای قیمتی معادل ۱۲ هزار تومان است.

وی بیان کرد: ماهی تیلاپیا به قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار تومان در مراکز خرده‌فروشی به فروش می‌رسد و ماهی شیر نیزه‌ای نیز دارای قیمتی معادل ۱۷ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ادامه داد: ماهی آزاد دزفولی با ۹ هزار تومان کمترین قیمت را در میان انواع ماهیان در خرده‌فروشی داشته است و ماهی هامور جنوب نیز قیمتی معادل ۲۷ هزار تومان دارد.

یوسف‌خانی عنوان کرد: ماهی سنگسر طلایی با قیمت ۲۰ هزار تومان، سالمون نروژ با قیمت ۷۰ هزار تومان، سرخو ۲۳ هزار تومان و ماهی راشکوی جنوب با قیمت ۴۷ هزار تومان در بازار خرده‌فروشی به فروش می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: ماهی سالمون نروژ همچنان بالاترین قیمت را در میان انواع ماهیان تجاری داشته و ماهی آزاد دزفولی کمترین قیمت را دارا بوده است و ماهی قزل‌آلا که مصرف عمده مردم است، با قیمتی حدود ۱۲ هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد./
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: