کد خبر: ۱۱۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - 02 December 2017
میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، برابر با ۲۴۵ هزار میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل ۲۷۴ ریال بوده است.

بانكداري ايراني - میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، برابر با ۲۴۵ هزار میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل ۲۷۴ ریال بوده است.

به گزارش  تسنیم؛ تطبیق سود(زیان) پیش بینی شده شرکت ها در آبان امسال نسبه به مهرماه نشان می دهد تعداد 33 شرکت با افزایش، تعداد 42 شرکت با کاهش و بقییه شرکت ها برابر با 233 شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده نداشته اند.

همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت ها در پایان آبان ماه برابر با 458068 میلیارد ریال است که معادل 817 میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد. ضمن این که متوسط سود(زیان) خالص شرکت های بورسی به ازای هر سهم هم در ماه گذشته برابر با 322 ریال بوده است.

این گزارش می افزاید: میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت- انباشته از ابتدای سال تا پایان آبان ماه نیز بیش از 245 هزار میلیارد ریال بوده که 67درصد درآمد (زیان) واقعی شرکت ها بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 274 ریال را نشان می دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: