کد خبر: ۱۱۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - 24 September 2017
معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریایی گفت: با سرمایه گذاری‌های انجام شده ظرفیت بندر چابهار از ۲ ونیم میلیون تن به ۸ ونیم میلیون تن رسید.
 بانكداري ايراني - معاون امور دریایی سازمان بنادر ودریایی گفت: با سرمایه گذاری‌های انجام شده ظرفیت بندر چابهار از ۲ ونیم میلیون تن به ۸ ونیم میلیون تن رسید.

هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریا نوردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در طول ۴ سال گذشته حدود ۱ میلیارد دلار از منابع سازمان بنادر، صندوق توسعه ملی و فایناس چینی‌ها برای بندر چابهار سرمایه گذاری شده که با این اتفاق ظرفیت بندر مذکور از ۲ ونیم میلیون تن به ۸ ونیم میلیون تن ارتقا یافته  است.

وی با بیان اینکه بندر چابهار بزرگترین بندر اقیانوسی کشور است افزود: عملیات پهلوگیری،تخلیه و بارگیری بزرگترین کشتی‌های دنیا در کنار این بندر انجام می‌شود.

حق شناس با اشاره به ادامه دار بودن  توسعه ظرفیت بندر چابهار در دولت دوازدهم ،بیان کرد:این بندر در بخش ترانزیت به عنوان کریدور شمالی و جنوبی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر با اشاره به افتتاح کامل حوضچه شماره ۲ بندر شهید رجایی گفت:  فاز ۲ تجهیزات این بندر به میزان ۱۰۰ میلیون یورو خریداری  شده که بخشی از آن وارد و بخش دیگر هم به زودی وارد این بندر خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: