کد خبر: ۱۱۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
سازمان ملی بهره وری در راستا گسترش روابط خود با دستگاه های اجرایی کشور، 23 بخشنامه به این دستگاه ها ابلاغ کرده که طی آن میزان بهره وری خود را محاسبه کنند.
 رئیس سازمان ملی بهره‌وری کشور گفت: سازمان ملی بهره وری در راستا گسترش روابط خود با دستگاه های اجرایی کشور، 23 بخشنامه به این دستگاه ها ابلاغ کرده که طی آن میزان بهره وری خود را محاسبه کنند.


به گزارش  میزان، رویا طباطبایی در نشست خبری امروز گفت: سازمان ملی بهره وری با دستگاه های اجرایی کشور تعاملات گسترده ای دارد و بنا بر این رویه این رویه دستورالعمل بخش بهره وری به 23 دستگاه اجرایی کشور ابلاغ کرده و دستگاه ها در صدد آن هستند که میزان بهره وری خود را محاسبه کنند.

وی افزود: تمام بنگاه های اقتصادی می توانند بهره وری خود را از اطلاعات مالی مورد سنجش قرار دهند و از تغییر سالیانه خود مطلع شوند.

رئیس سازمان ملی بهره وری کشور عنوان کرد: این سازمان با کمک های فنی و مشاوره ای خود به بنگاه های اقتصادی و متقاضیان این عرصه در راستا تقویت حوزه بهره وری کشور گام بر می دارد.

وی در خصوص برگزاری کنفرانس بین‌المللی هزینه یابی جریان مواد در اواخر شهریور ماه گفت: این کنفرانس 3 روزه با هدف آموزش یکی از تکنیک های ارتقا بهره وری به همراه کاهش قیمت و حرکت به سمت گسترش بهره‌وری سبز در کشور برگزاری می شود که طی آن 20 شرکت کننده خارجی به همراه 20 شرکت داخلی در این مراسم شرکت کرده و در نهایت به آنها مدرک معتبر داده می شود. همچنین 40 ناظر در جریان برگزاری برنامه حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: