کد خبر: ۱۰۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - 30 July 2017
دلیل تأخیر در تحویل ریل ملی به راه‌آهن را مشکلات ضمانت‌نامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: قرارداد ذوب آهن با شرکت راه‌آهن به صورت ارزی بود که آن را به ریالی تبدیل کرده‌ایم، همچنین در ضمانت‌نامه‌ها هم مشکلاتی بوجود آمد که برای حل آن احتیاج به زمان داشتیم.

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان از تحویل ۱۰۰ هزار تن ریل ملی به وزارت راه تا پایان امسال خبر داد.

احسان دشتیانه در گفت‌وگو  تسنیم،  دلیل تأخیر در تحویل ریل ملی به راه‌آهن را مشکلات ضمانت‌نامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: قرارداد ذوب آهن با شرکت راه‌آهن به صورت ارزی بود که آن را به ریالی تبدیل کرده‌ایم، همچنین در ضمانت‌نامه‌ها هم مشکلاتی بوجود آمد که برای حل آن احتیاج به زمان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در ماه جاری بازرسان راه‌آهن به ذوب‌آهن آمده و روند تولید ریل ملی آغاز خواهد شد، افزود: البته پیش از این نیز ذوب‌آهن به صورت آزمایشی 3 هزار تن ریل برای مصارف داخلی خود تولید کرده بود. 

معاون بازاریابی و فروش ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری 40 هزار تن ریل مورد نیاز راه‌آهن را تحویل خواهیم داد، تصریح کرد: قرار است 40 هزار تن ریل نیز برای شرکت ساخت و توسعه زیربنایی تولید کنیم که در مجموع باید گفت ذوب‌آهن تا پایان امسال 100 هزار تن ریل تولید و در اختیار وزارت راه قرار خواهد داد. 

دشتیانه تصریح کرد:‌از دولت درخواست می‌کنیم در قراردادهای بعدی بودجه نقدی را برای وزارت راه در نظر بگیرد تا خرید ریل‌ها به صورت نقدی انجام شود. در حال حاضر ما برای گشایش فاینانس داخلی با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم که در این رابطه نیز باید اقدامات لازم انجام شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: