کد خبر: ۱۰۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۶ - 29 June 2017
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییرات انجام گرفته در سازمان توسعه تجارت موجب مدیریت چابکتر شده است.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییرات انجام گرفته در سازمان توسعه تجارت موجب مدیریت چابکتر شده است.

محمدرضا مودودی ،مشاور وزیر صنعت ،معدن وتجارت و قائم مقام سازمان توسعه تجارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به تغییرات صورت گرفته اخیر در سازمان توسعه تجارتگفت:تغییرات انجام گرفته در سازمان توسعه تجارت موجب مدیریت چابکتر و میز محورتر شد.

وی در ادامه افزود:اساس این تغییرات بر ایجاد ارتباط موثرتر بین بخش خصوصی،دولت و استانداری ها بوده است تا بتوانیم مشکلات را بهتر مورد بررسی قرار دهیم.

مودودی با اشاره به اینکه ،امسال سال توانمندسازی بنگاه های تولیدی و صادراتی است، تاکید کرد:این مطلب به معنای بین المللی کردن شرکت های خصوصی است و از آنجاییکه بازیگر اصلی در حوزه صادرات ،بخش خصوصی است ما در سازمان توسعه تجارت بر آنیم که فعالان بخش خصوصی را با مفاهیم حقوق تجاری آشنا کرده وقواعد بازی در عرصه بین المللی را به آنها بیاموزیم.

وی همچنین اضافه کرد:هدف ما قوی کردن شرکت های داخلی در زمینه آموزشی است و متاسفانه بر اساس آمار بنگاه های صادراتی داخلی که قواعد حضور در بازاهای بین المللی را بدانند بسیار کم اند و در حال حاضر واحدهای تولیدی صادراتی که توانسته اند تبدیل به برند بین المللی بشوند،انگشت شمارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: