کد خبر: ۱۰۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۶ - 28 June 2017
مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: در یک ماهه اخیر 226 هکتار از شالیزارهای این شهرستان طرح تجهیز و یکپارچه سازی اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: در یک ماهه اخیر 226 هکتار از شالیزارهای این شهرستان طرح تجهیز و یکپارچه سازی اجرا شد.

به گزارش ایلنا، سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل اظهار کرد: یک ماهه اخیر 226 هکتار از شالیزارهای روستاهای "نفرخیل و تجنک" شهرستان آمل با اعتبار بالغ بر 25میلیارد و212میلیون ریال تجهیز و یکپارچه سازی اراضی شالیزاری اجرا و به کشاورزان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت 10مورد پروژه آبیاری تحت فشار در سطح 18هکتار از باغات این شهرستان انجام و تحویل موقت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در مورد فعالیت‌های بخش امور اراضی این مدیریت در خرداد ماه امسال گفت:نظارت برعملکرد تبصره یک ماده1 و4 به تعداد 18مورد و با مساحت91هزار و382 مترمربع انجام شد.

اسلامی برگزاری 60 دوره آموزشی ترویجی یکروزه با موضوع آفات و بیماری‌های برنج بخش باغبانی و بخشهای مختلف آموزشی را با حضور یک هزار و 800 نفر روز و صدور 6مورد و تمدید یک مورد مجوز مشاغل خانگی را از دیگر اقدامات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در یک ماهه اخیر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 37 هزار و 298هکتار از اراضی شالیزاری این شهرستان نشاکاری شد که دو هزار و 6109 هکتار به صورت مکانیزه کشت شد، گفت: 4هزار و600هکتار از مزارع برنج این شهرستان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: معرفی برای بیمه کارگری زراعت برنج به 18نفر و برای باغات یک نفر، پرداخت 19میلیارد و 325 میلیون ریال و کمک بلاعوض به یک هزار و 902نفر از باغداران خسارت دیده برف ، صدور 8 مورد مجوز پروانه برای متقاضیان صنایع تبدیلی، صدور500 فقره مجوز کوچک و استقرار کلنی های زنبور عسل از دیگر فعالیت های شاخص این مدیریت درخردادماه امسال بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: