کد خبر: ۱۰۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - 01 June 2017
‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل اصلی نزاع و تيراندازی منجر به قتل در خیابان کاشی‌کاری کرمانشاه خبر داد.

‌رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل اصلی نزاع و تيراندازی منجر به قتل در خیابان کاشی‌کاری کرمانشاه خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: در پی ارجاع يک فقره پرونده از سوی مقام قضایی به پليس امنیت عمومی مبنی بر نزاع و درگيری دسته‌جمعی تعدادی از اراذل و اوباش که منجر به اخلال در نظم در خيابان کاشي‌کاري و قتل و جرح دو نفر شده بود، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: با انجام عمليات فنی و پليسی و کار اطلاعاتی دو نفر از عوامل شرکت کننده در نزاع شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به مشارکت تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار در جريان این نزاع دسته جمعی با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگيری این افراد در دستور کار پليس امنیت عمومی قرار گرفت و در اين راستا با توجه به حساسيت موضوع، عوامل اين پليس با اقدامات اطلاعاتی وسیع سه نفر از عوامل اصلی نزاع و تيراندازی مذکور را شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: