کد خبر: ۱۰۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 05 May 2017
در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت بوده است.
بانكداري ايراني - مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان این که سازمان توسعه تجارت نگاه دولت مدار نداشته، گفت: در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت بوده است.

محمود بازاری در گفت‌وگو با  میزان با اشاره به سیاست‌های سازمان توسعه تجارت در قبال صادرات محصولات کشاورزی، اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت در بخش صادرات محصولات کشاورزی سیاست‌های مشخصی داشته و با تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت یکساله، برنامه‌های ابلاغی مجلس و چشم انداز سال 1404 بوده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: این سازمان نگاه دولت مدار نداشته و تنها از نظر سیاست‌های اجرایی و جهت گیری‌ها برای رسیدن به اهداف متفاوت خواهد بود.

وی در ارتباط با برنامه این سازمان برای در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی برای محصولات کشاورزی داخلی، گفت: در اختیار گرفتن بازارهای جدید صادراتی یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان توسعه تجارت بوده که با همکاری بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

 بازاری خاطرنشان کرد: همه ساله منابعی برای در اختیار گرفتن بازارهای صادراتی جدید با پیشنهاد سازمان توسعه در بودجه‌ پیش بینی می‌شود و این بودجه برای تشویق صادرکنندگان در اختیار تجار قرار می‌گیرد تا سهم صادرات کشورمان از محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی افزایش یابد.

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران، تصریح کرد: مصرف این منابع دارای برنامه‌های متنوعی بوده لذا به زودی در بسته حمایتی حوزه صادرات سال 96 ابلاغ خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: