کد خبر: ۱۰۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - 20 April 2017
اعتبار سفر ریاست جمهوری 968 میلیارد تومان مصوب بود که قرار شد 420 میلیارد تومان در سال گذشته و مابقی در سال جاری تامین شود و در مجموع بیش از 68 درصد اعتبارات تعهد شده مربوط به این بخش نیز داده شد.
‌رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان گفت: ‌اعتبار سفر ریاست جمهوری 968 میلیارد تومان مصوب بود که قرار شد 420 میلیارد تومان در سال گذشته و مابقی در سال جاری تامین شود و در مجموع بیش از 68 درصد اعتبارات تعهد شده مربوط به این بخش نیز داده شد.

‌به گزارش ایسنا‌، دکتر "جعفر رودری" صبح امروز 31 فروردین ماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به عملکرد بودجه‌ای استان در سال گذشته اظهار کرد: نهایتا پولی که در بحث هزینه‌ای به استان اختصاص داده شده 385 میلیارد تومان بود که این عدد برای دستگاه‌های اجرایی است و دانشگاه‌‌ها و سازمان‌هایی که به صورت ملی این بخش را دریافت می‌کنند در این رقم لحاظ نشده و در پایان سال 37 و نیم میلیارد تومان کسری حقوق استان پرداخت شد.


وی افزود: در تملک دارایی سرمایه‌ای یک هزار و 118 میلیارد تومان ابلاغی به استان بود که 294 میلیارد تومان در استان توزیع شد.

رودری با اشاره به اینکه در بودجه هزینه ای و تملک آنچه از سوی سازمان استان کرمان توزیع شد 687 میلیارد تومان بود، تصریح کرد: اعتبار سفر ریاست جمهوری 968 میلیارد تومان مصوب بود که قرار شد 420 میلیارد تومان در سال گذشته و مابقی در سال جاری تامین شود و در مجموع بیش از 68 درصد اعتبارات تعهد شده مربوط به این بخش نیز داده شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان بیان کرد: 18 پروژه از 43 پروژه تعهد شده در این سفر که باید در سال قبل انجام می شد، اجرایی و 6 مورد کامل و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به ارقام بودجه 96 افزود: 398.8 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت است که منابع تامین مالی بیش از 52 هزار میلیارد تومان درآمدهای اختصاصی و 347 هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی است.

رودری تصریح کرد: در بودجه امسال کشور 71 هزار و 300 میلیارد تومان در بخش تملک دارایی اختصاص می یابد و 21 هزار میلیارد تومان تملک دارایی های مالی است.

وی بیان کرد: در بودجه 96 استان های کشور در مجموع 17 و نیم درصد و استان کرمان سرجمع هزینه‌ای 22.4 درصد رشد دارد و نزدیک به پنج درصد بیشتر از دیگر استان‌ها هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان اظهار کرد: در بحث حقوق و مزایا 28.3 درصد در بودجه امسال استان رشد داریم و بیشترین افزایش را در بخش استانی و نفت و الزامات داشتهایم زیرا سهم نفت از دو درصد به سه درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: 2 هزار و 800 پروژه در استان کرمان داریم که یک هزار و 400 مورد پروژه‌های نیمه تمام است و در مجموع برای طرح‌های مستمر و نیمه تمام یک هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و با توجه به اختصاصی که در نظر گرفته شده، می‌توانیم بخش زیادی از طرحهای نیمه تمام و استانی را سامان بدهیم.

رودری تصریح کرد: اولویت، با پروژه‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالا است و با این روش در سال گذشته تقریبا 300 پروژه به پایان رسید.
 
برچسب ها: استان کرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: