کد خبر: ۱۸۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - 06 October 2020
" رتاپ " در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده در این دوره را مبلغی بالغ بر ۱.۸۲۵.۰۲۵ میلیون ریال برآورد کرده است.

در سال جاری رشد چشمگیری را در بخش درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه میبینیم اما؛ این موضوع در سال گذشته کفه ترازو را برای بخش «اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب» سنگین‌تر کرده بود.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  شرکت تجارت الکترونیک پارسیان " رتاپ " در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده در این دوره را مبلغی بالغ بر ۱.۸۲۵.۰۲۵ میلیون ریال برآورد کرده که بیشترین سهم در این سرمایه گذاری را «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» در اختیار داشته است.

 

رشد ۸۹درصدی درآمدهای تجارت الکترونیک پارسیان در سال 99

"رتاپ" در شهریور‌ماه نسبت سال گذشته به میزان ۸۹ درصد رشد را در بخش درآمدهای شناسایی شده دنبال کرده و در دوره ۶ماهه ابتدایی سال جاری نیز این شرکت، مبلغ ۹.۹۰۴.۲۱۸ میلیون ریال درآمد را شناسایی کرده که در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱۱۷درصد افزایش به همراه داشته است.

طبق این گزارش، شرکت "رتاپ" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بیشترین میزان درآمد شناسایی شده را از بخش «درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه» کسب کرد.

رشد ۸۹درصدی درآمدهای تجارت الکترونیک پارسیان در سال 99

 

 

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: