کد خبر: ۹۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - 17 April 2017
قیمت جوجه یکروزه تا 10 روز آینده به شرایط عادی بازمی گردد چرا که بیش از ۵۰ درصد جوجه ریزی برای ماه رمضان صورت گرفته است.
باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیر انجمن جوجه یکروزه نوشت: قیمت جوجه یکروزه تا 10 روز آینده به شرایط عادی بازمی گردد چرا که بیش از ۵۰ درصد جوجه ریزی برای ماه رمضان صورت گرفته است.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پی نارضایتی مرغداران  نسبت به گران فروشی جوجه یکروزه با صدور اطلاعیه‌ای به انجمن جوجه یکروزه اعلام کرد که حداکثر قیمت هر قطعه جوجه یکروزه براساس ابلاغیه دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار هزارو ۷۰۰ تومان است و با متخلفین برخورد می‌شود.

غلامعلی فارغی دبیر انجمن جوجه یکروزه با اشاره به آخرین وضعیت قیمت جوجه یکروزه در بازار اظهار داشت:  محصولات تولیدی صنعت مرغداری به صورت فصلی نوسان دارد چرا که جوجه یکروزه کالایی نیست که بتوان نسبت به ذخیره سازی آن اقدام کرد تا در صورت افزایش تقاضا از ذخایر استفاده نمود.

وی با اشاره به گلایه‌های مرغداران مبنی بر افزایش قیمت جوجه یکروزه گفت: انجمن جوجه یکروزه در نظر دارد تا با ایجاد تعادل نارضایتی مرغداران گوشتی را به حداقل برسد.

فارغی ادامه داد: قیمت جوجه یکروزه تا ده روز آینده به شرایط عادی بازمی گردد چرا که بیش از ۵۰ درصد جوجه ریزی برای ماه رمضان صورت گرفته است.

دبیر انجمن جوجه یکروزه با بیان اینکه حداکثر قیمت منطقی جوجه یکروزه هزار و ۹۸۰ تومان است، تصریح کرد: از این رو لازم است که سازمان حمایت در نرخ هزار و ۷۰۰ تومانی جوجه یکروزه تجدید نظر نمایدچرا که میانگین نرخ جوجه یکروزه در طول سال بیش از این رقم است.

وی تصریح کرد: در راستای تعادل قیمت جوجه یکروزه در نظر داریم که تفاهم نامه ای میان انجمن با اتحادیه سراسری منعقد نماییم تا در ایام عید و ماه رمضان بتوانیم بازار را کنترل نماییم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: