تبلیغات اینترنتی در انگلیس از مرز 10 میلیارد پوند در سال گذشت.
به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از تبلیغکنندگان از گوگل و یوتیوب برای انتشار ویدئوهای تبلیغاتی بهره بردهاند و شاهد رشد متوسط 17 درصدی در این حوزه در انگلیس بودهایم.
روند افزایشی در مقایسه با سال 2007 ادامه داشته و دراینبین ویدئوهای تبلیغاتی روی موبایل با رشد 51 درصدی به رقم 3.9 میلیارد پوند رسیده است که نشان میدهد کاربران انگلیسی علاقه زیادی به موبایل پیداکرده و بالطبع، شرکتهای تبلیغاتی از موبایل برای توسعه فعالیتهای تجاری بهره خوبی بردهاند.
«جیمز چندلر» رئیس بخش تبلیغات اینترنتی انگلیس/IAB میگوید کاربران برای تماشای کلیپ، برنامهها و فیلمهای تلویزیونی بهسوی ابزاری مانند موبایل حمله بردهاند و کمپانیهای تبلیغاتی نیز با درک این نکته سعی کردهاند بودجه بیشتری برای ویدئوهای آنلاین روی موبایل تعریف کنند و به همین خاطر سه چهارم از هزینه 3.9 میلیارد پوندی تبلیغات موبایلی هدف مند بوده است و روی آن برنامهریزی مدتدار شده است.
«دن بون یان» مدیر ارشد در موسسه PwC که در تهیه این گزارش با IAB همکاری داشته میگوید شرکتهای تبلیغاتی دنبال یافتن راه حلهای جدید هستند تا برندهای بیشتری را وارد عرصه ویدئوهای تبلیغاتی آنلاین کنند.
در حال حاضر به دلایل زیادی بسیاری از تبلیغکنندگان انتشار ویدئوهای تبلیغاتی روی یوتیوب را متوقف کردهاند و این در حالی است که هر دقیقه بیش از 400 ساعت ویدئو روی یوتیوب آپلود میشود. جالب اینجاست که در سیاست جدید یوتیوب، ویدئوهای تبلیغاتی روی فیلمهایی با کمتر از 10 هزار بیننده پخش نمیشود و این موضوع باعث شده است تا تبلیغکنندگان اینترنتی دستبهعصا راه بروند.