حیدری مشاور مدیر عامل و رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با بهره گیری از مشارکت خیرین نیک اندیش در صدد هستیم تا بیش از پیش فرهنگ متعالی قرض الحسنه را در جامعه گسترش دهیم.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حیدری در حاشیه ششمین همایش بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت بیان داشت: اهتمام جدی این بانک به مولفه های اجتماعی کاملا واضح است و امیدواریم مشتریان وفادار و خیر در این زمینه با گسیل منابع و سپرده های خویش امکان توسعه فعالیت های اجتماعی را برای بانک قرض الحسنه مهر ایران بیش از گذشته فراهم نمایند.
وی افزود: ایفای مسئولیت های اجتماعی متناسب با فرصت ها همواره در بانک قرض الحسنه مهر ایران مدنظر بوده و کارکنان صف و ستاد تمام تلاش خویش را در این راستا به کار می گیرند.
مشاور مدیرعامل و رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی ادامه داد: مشتریان صاحبان اصلی بانک هستند و رعایت احترام و ارائه خدمات مطلوب باید از اولویت های اصلی پرسنل بانک باشد. همچنین نوع نگاه مشتریان حساب های قرض الحسنه بیانگر این حقیقت است که آنها از انگیزه های والای انسانی برخوردارند که با اعتماد به بانک قرض الحسنه مهر ایران در این قالب ارزشمند سپرده گذاری کرده اند.
حیدری با اشاره به عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از ابتدای تشکیل تا کنون گفت: این بانک از ابتدای تاسیس، عامل پرداخت تسهیلات تکلیفی قرض الحسنه در قالب کمک به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد در حوزه کسب وکارهای کوچک و کمک به توانمند سازی افراد تحت پوشش بهزیستی در اقصی نقاط کشور بوده است ومشارکت در این فرآیندهای ارزشی از افتخارات بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.