کد خبر: ۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 13 November 2016
بعضی آرایشگاه‌ها، فقط برخی، برای عده‌ای، فقط عده‌ای، تور پهن کرده اند، برای همزادهای همان زنان و دخترانی که هنوز هم در آرایشگاه‌ها معتاد می‌شوند و هنوز با ساده‌انگاری به دام می‌افتند. باندهای اغفال زنان و دختران پی سوژه‌های دندان‌گیر می‌گردند، پی آدم‌های زودباور با آرزوهای دور و دراز، به مقصود هم می‌رسند تا این زودباوری‌ها و بی احتیاطی‌ها هست.
 روزنامه جام جم در شماره یکشنبه 23 آبان در تشریح تیتر یک نوشت: بعضی آرایشگاه‌ها، فقط برخی، برای عده‌ای، فقط عده‌ای، تور پهن کرده اند، برای همزادهای همان زنان و دخترانی که هنوز هم در آرایشگاه‌ها معتاد می‌شوند و هنوز با ساده‌انگاری به دام می‌افتند. باندهای اغفال زنان و دختران پی سوژه‌های دندان‌گیر می‌گردند، پی آدم‌های زودباور با آرزوهای دور و دراز، به مقصود هم می‌رسند تا این زودباوری‌ها و بی احتیاطی‌ها هست.

این روزنامه با درج به عنوان «همسایه‌ها» نقد اجتماعی به زبان طنز، آورد: شبکه دو سیما این روزها در تدارک ساخت «همسایه‌ها» است. مجموعه‌ای با فضایی شاد و مفرح که از حضور بازیگران متفاوتی هم بهره برده و مهران غفوریان، پس از گذشت سال‌ها از کارگردانی سه مجموعه «زیر آسمان شهر» دوباره به فضای ساخت و هدایت سرالم بازگشته است. علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده سرالم، به جام‌جم می‌گوید: پیش‌تولید کار ما از اوایل امسال آغاز شد. طرح اولیه‌مان این بود که بتوانیم در قالبی شیرین و طنز، بخشی از رفتارهای جامعه را به نقد بکشیم. متاسفانه الان یک سری روابط در جامعه رواج پیدا کرده‌ که هیچ قانونی نتوانسته جلوی آنها را بگیرد و کم‌کم به یک نوع عادت تبدیل شده است. اتفاقاتی مثل فروش مدرک و پایان‌نامه یا خیلی اتفاقات غیرمجاز دیگر که در جامعه زیاد شده‌ است، بنابراین وظیفه تلویزیون دیدیم که به شکلی طنز به نقد این روابط بپردازد و البته کاری سخت را هم پیش روی خود داریم.

بومی‌سازی، گمشده قراردادهای جدید خودرویی، از دیگر عنوان های روزنامه جام جم است، در تشریح این خبر می خوانیم: در حالی قراردادها و توافق‌نامه‌های پسابرجامی با پیشگامی صنعت خودرو در حال پیگیری است که احتمال بی‌توجهی به انتقال فناوری به داخل کشور، مهم‌ترین نگرانی کارشناسان محسوب می‌شود. ابوالفضل خلخالی، عضو هیات‌علمی دانشکده مهندسی خودرو گفت: اگر مسئولان برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال انتقال تکنولوژی به داخل مرزهای کشورمان هستند، در این صنعت لازم است خودرویی ملی را طراحی کرده و برای تأمین قطعات آن از قطعه سازان بین‌المللی استفاده کنند تا جایی که فناوری‌های نوین با قطعات به داخل مرزهای کشورمان وارد شود. 

این روزنامه با انتخاب عنوان تشدید اعتراض‌ها با یک کشته در آمریکا، می نویسد: اعتراضات علیه ترامپ که از همان اولین شب اعلام نتایج انتخابات آمریکا در شهرهای مختلف این کشور آغاز شده است برای چندمین شب متوالی ادامه یافت و در برخی شهرها با دخالت پلیس به خشونت کشیده شد. این اعتراضات ساعاتی پس از آن که دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا در پیامی توئیتری شور و احساسات معترضان را تمجید کرد، افزایش یافت و شمار زیادی از معترضان در چندین شهر آمریکا علیه وی تظاهرات کردند. در پورتلند، معترضان برخی از خیابان‌ها را به روی رفت و آمد خودروها بستند و به سمت ماموران پلیس ضد شورش، اشیای مختلف پرت کردند. همچنین خبرگزاری میزان به نقل از خلیج آنلاین از کشته‌شدن یکی از تظاهرات کنند‌گان در پورتلند به ضرب گلوله خبرداد. در میامی، آتلانتا، فیلادلفیا، نیویورک، سانفرانسیسکو و پورتلند، هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند و علیه دونالد ترامپ تظاهرات کردند و حرف‌های بحث‌برانگیز و گاهی توهین‌آمیز دونالد ترامپ را در جریان کارزار انتخاباتی به ویژه درباره مهاجران، مسلمانان و زنان محکوم کردند.

روزنامه جام جم با اشاره عنوان شهادت خبرنگار صداوسیما در حلب، نوشت: محسن خزایی، خبرنگار اعزامی خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته در منطقه عملیاتی حلب سوریه به شهادت رسید. شهید خزایی بر اثر اصابت ترکش ناشی از انفجار خمپاره به ناحیه سر به شهادت رسید. در این حادثه تامر صندوق، تصویربردار خبرگزاری صداوسیما هم از ناحیه کتف زخمی و در بیمارستان بستری شد. گروه خبری خبرگزاری صداوسیما همراه سایر رسانه‌ها برای پوشش آخرین وضع میدان نبرد و پیشروی رزمندگان در منطقه منیان در غرب شهر حلب حضور داشت که تروریست‌ها با خمپاره این گروه را مورد حمله قرار دادند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «گفت وگوی جام جم با بهروز شعیبی کارگردان «سیانور»»، «پرستو صالحی: رفیق‌بازی بازیگران را خانه‌نشین می‌کند»، «اعتیاد، شیشه عمر خانواده را می‌شکند»، «پرچمداران دنیای خودرو 2016»، «ناگفته‌های قتـل ستایش» و «قصه ترامپ و برجام» پرداخت.

روزنامه جام جم در ضمیمه کلیک عنوان «درآمد مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات» را منتشر کرد.
این روزنامه در ستون یادداشت عنوان های «بایدهای انتقال فناوری در قراردادهای خودرویی» و «اپیدمی هویت جسم‌گرا» را به ترتیب به قلم رضا شیوا رییس شورای رقابت و بهروز مرادی جامعه شناس و استاد دانشگاه به چاپ رساند.
*گروه اطلاع رسانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: