کد خبر: ۸۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - 09 November 2016
سمینار سراسری نمایندگان اداره حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، صمدی و غفاری اعضای هیات مدیره، روسای ادارات مرکزی و نمایندگان دایره حراست استان ها، در محل سالن جلسات ستاد مرکزی برگزار شد.
سمینار سراسری نمایندگان اداره حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، صمدی و غفاری اعضای هیات مدیره، روسای ادارات مرکزی و نمایندگان دایره حراست استان ها، در محل سالن جلسات ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این سمینار سراسری افتخار خدمت در اين بانك را لطف الهي دانست و بیان داشت: کمک به دیگران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تمامی کارکنان باید در شناسایی نیازمندان واقعی جامعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه کوشا باشند.

وی در این همایش بر تلاش در جهت ایجاد حراستی اخلاق‌گرا، تصمیم‌ساز و اثرگذار تأکید کرد و گفت: مجموعه حراست، خود باید در ابتدا الگوی سایر کارکنان باشند و وظيفه برقراري نظم و امنيت از شما شروع مي شود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در  اين بانك هيچ كس حق كوتاهي در خدمت رساني ندارد و مسئولین هم وظیفه دارند تا شرايط مناسب شغلي و رفاهي براي ارائه خدمت مطلوب تر کارکنان را فراهم نمایند.

اکبری در خصوص اهمیت و نقش بسزای حراست در نمود فعالیت های بیرونی بانک اظهارداشت: وجود نظم و انضباط منجر به آرامش و اعتماد مشتریان و ارباب رجوع خواهد شد و نگهبانان در برخورد، رفتار و آراستگی نماد و جلوه بیرونی بانک هستند.

وی ویژگی نیروی انسانی حراست را تعهد توأم با تخصص، اخلاق مداری و آموزش مستمر دانست و اظهارداشت: نیروهای حراست و نگهبانان بانک قرض الحسنه مهر ایران باید همگام با سایر بانکها، آموزش های لازم و مرتبط را دیده و به روز باشند.

مرتضی اکبری بر لزوم تعامل و ارتباط خوب مجموعه حراست با کارکنان و مشتریان تاکید کرد و ادامه داد: موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به منزله توفیق اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه در کشور است و از این منظر کارکنان باید به خدمت در این مجموعه افتخار کنند.
پورطولابی رییس اداره حراست درابتدای این سمینار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 94 و 6 ماهه ابتدای سال جاری ارائه نمود.
توکلی مدیر امور استان ها و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز با بیان سخنانی نقش و جایگاه بانک در جامعه و وظیفه کارکنان در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان را تبیین نمودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: