سمینار سراسری نمایندگان اداره حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران، با حضور مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، صمدی و غفاری اعضای هیات مدیره، روسای ادارات مرکزی و نمایندگان دایره حراست استان ها، در محل سالن جلسات ستاد مرکزی برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، اکبری در این سمینار سراسری افتخار خدمت در اين بانك را لطف الهي دانست و بیان داشت: کمک به دیگران از جایگاه ویژهای برخوردار است و تمامی کارکنان باید در شناسایی نیازمندان واقعی جامعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه کوشا باشند.
وی در این همایش بر تلاش در جهت ایجاد حراستی اخلاقگرا، تصمیمساز و اثرگذار تأکید کرد و گفت: مجموعه حراست، خود باید در ابتدا الگوی سایر کارکنان باشند و وظيفه برقراري نظم و امنيت از شما شروع مي شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: در اين بانك هيچ كس حق كوتاهي در خدمت رساني ندارد و مسئولین هم وظیفه دارند تا شرايط مناسب شغلي و رفاهي براي ارائه خدمت مطلوب تر کارکنان را فراهم نمایند.
اکبری در خصوص اهمیت و نقش بسزای حراست در نمود فعالیت های بیرونی بانک اظهارداشت: وجود نظم و انضباط منجر به آرامش و اعتماد مشتریان و ارباب رجوع خواهد شد و نگهبانان در برخورد، رفتار و آراستگی نماد و جلوه بیرونی بانک هستند.
وی ویژگی نیروی انسانی حراست را تعهد توأم با تخصص، اخلاق مداری و آموزش مستمر دانست و اظهارداشت: نیروهای حراست و نگهبانان بانک قرض الحسنه مهر ایران باید همگام با سایر بانکها، آموزش های لازم و مرتبط را دیده و به روز باشند.
مرتضی اکبری بر لزوم تعامل و ارتباط خوب مجموعه حراست با کارکنان و مشتریان تاکید کرد و ادامه داد: موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران به منزله توفیق اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه در کشور است و از این منظر کارکنان باید به خدمت در این مجموعه افتخار کنند.
پورطولابی رییس اداره حراست درابتدای این سمینار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 94 و 6 ماهه ابتدای سال جاری ارائه نمود.
توکلی مدیر امور استان ها و حیدری رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز با بیان سخنانی نقش و جایگاه بانک در جامعه و وظیفه کارکنان در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان را تبیین نمودند.