کد خبر: ۸۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 06 November 2016
سرپرست بانک دی ضمن مطالعه و بررسی پیام‌ها و درخواست‌هایی که از طریق وب سایت بانک دی وصول شده بودند، دستورات لازم برای اجرای آنها را صادر کرد.
سرپرست بانک دی ضمن مطالعه و بررسی پیام‌ها و درخواست‌هایی که از طریق وب سایت بانک دی وصول شده بودند، دستورات لازم برای اجرای آنها را صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در پی ایجاد بخش «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» و امکان ارتباط مستقیم این جامعه به مدیرعامل بانک دی، علی‌رضا عاطفی‌فر با بررسی پیام‌های وارده موارد مرتبط به حوزه‌های کاری را به معاونت‌ها و بخش‌های مختلف ارجاع داد.

بانک دی به عنوان یکی از جوانترین و پویاترین بانک‌های خصوصی کشور، به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به آنها، به راه اندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران» کرده اقدام است.

این بخش امکان برقراری ارتباط دو سویه میان مدیرعامل بانک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: