کد خبر: ۸۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - 05 November 2016
بانكداري ايراني - بیمه مرکزی به منظور گسترش فرهنگ بیمه و توجه به آینده شهروندان عزیز کشور ما ، صندوق بیمه حوادث غیر مترقبه را راه انداخت تا به شهروندان ایران این مساله را یادآور شود که بیمه یک کالای لوکسی نبوده بلکه برای زندگی مردم مساله ای ضروری است و علاوه بر آن ریسک حوادث غیرمترقبه را برای شهروندان ایرانی صفر خواهد کرد.
  بانكداري ايراني -   بیمه مرکزی به منظور گسترش فرهنگ بیمه  و توجه به آینده  شهروندان عزیز کشور ما  ، صندوق بیمه حوادث غیر مترقبه را راه انداخت تا به شهروندان ایران این مساله را یادآور شود  که بیمه یک کالای لوکسی نبوده بلکه برای زندگی مردم مساله ای ضروری است و علاوه بر آن ریسک حوادث غیرمترقبه را برای شهروندان ایرانی صفر خواهد کرد.

مدیر عامل بیمه ما با بیان مطلب فوق در گفت‌وگو با   بانكداري ايراني ، اظهار کرد: این شیوه  از بیمه شهروندان  مسبوق به سابقه‌است. به عنوان مثال  طی سالهای گذشته خانوارها بر اثر انفجار گاز صدمات زیادی را  متحمل شدند که نهایتا بیمه ایران  خانوارها را  در برابر انفجار گاز بیمه کرد  و توانست بخشی از خسارتهای مصدومین را  جبران  کند.

مجید صفدری در ادامه عنوان کرد:  فلات ایران  در  یک نوار زلزله و حوادث طبیعی قراردارد و در گذشته نیز شاهد حوادثی چون سیل، طوفان و زلزله های بزرگی بودیم ، بنابراین بسیاری  از تولید کنندگان ، صنعتگران  و  شهروندان  از این مساله در معرض خطر قرار دارند لذا ضروری است که آحاد جامعه ما  با اخذ بیمه نامه خود را در برابر خطرات مصون نگه دارند.

مدیر عامل بیمه ما افزود:  به همین منظور  مسوولین بیمه مرکزی این  مساله را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  میان گذاشته و این موضوع  را به صورت قانون در آوردند. خروجی این پی‌گیری‌ها آن  شد که مبلغی اندک و ناچیز به فیش های قبض برق  شهروندان  برای حوادث غیر مترقبه  اضافه خواهد شد این حرکت از آن روی مهم و ضروری به نظر می رسد که  ریسک خانواده ایرانی را  کاهش داده و از فروپاشی اقتصاد خانواده جلوگیری  می‌کند.  علاوه بر آن ، درصدد جبران خسارت انبارها، کارگاها ، شرکتها و تولیدی ها  برخواهد آمد و بسیار میمون و مبارک برای آحاد جامعه خواهد بود.

صفدری در خصوص سهمیه بیمه گرها گفت :  هنوز طرح اجرایی و عملیاتی آن برای شرکتهای بیمه  تهیه و ابلاغ نشده است‌، اما  همه شرکت‌های بیمه  تحت نظارت  بیمه مرکزی  فعالیت می کنند  و  ابلاغیه های بیمه مرکزی را اجرا می‌کنند. و منتظر دستورالعمل بیمه مرکزی در این خصوص هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: