کد خبر: ۸۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 18 October 2016
مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقه ملی مهارت از برگزاری این دوره از مسابقات در تاریخ ۲ تا ۵ آبان با حضور ۴۹۲ جوان زیر ۲۱ سال خبر داد.

 حمیدرضا ثابت‌نژاد امروز در نشست خبری تشریح جزئیات برگزاری هفدهمین مسابقه ملی مهارت گفت: برای این دوره از مسابقات که ۲ تا ۵ آبان برگزار می‌شود ۴۶ هزار و ۲۴۴ نفر شرکت کردند که ۲۶ هزار و ۴۷۰ نفر در مرحله شهرستان‌ها، هزار و ۲۷ نفر در مرحله استانی و در نهایت ۴۹۲ نفر برای شرکت در مسابقه ملی برگزیده شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد شرکت کنندگان نهایی در این دوره نسبت به شانزدهمین دوره این مسابقات ۲۱ درصد رشد داشته است، گفت: این رشد نشان می‌دهد فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در جهت ترغیب جوانان به مهارت آموزی تاثیر گذار بوده است.

 به گزارش مهر،مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقه ملی مهارت اظهار کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در این دوره، از استان تهران با ۳۱ شرکت کننده و بیشترین رشته مورد نظر مربوط به فعالیت‌های مد با ۲۸ نفر است.

ثابت‌نژاد با اشاره به مراکز برگزاری این مسابقات نیز گفت: مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی‌وحرفه‌ای در کرج با ۱۶رشته، مرکز تخصصی خودروی ۹ دی پیکان شهر با ۳ رشته، مرکز شماره یک شهید خدایی البرز با ۵ رشته و مرکز شماره سه شهید رهبری کرج با ۵ رشته مراکز برگزاری این مسابقات هستند.

مسئول برگزاری هفدهمین دوره مسابقه ملی مهارت اظهار امیدواری کرد تا مسابقات ملی مهارت طی سال های آینده از سوی بخش خصوصی برگزار شود و سازمان فنی‌وحرفه‌ای نقش نظارتی خود را ایفا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: