کد خبر: ۸۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 02 October 2016
عضو كميسيون اقتصادي مجلس، با تاكيد بر اين‌كه بانك‌ها بايد به سمت تنوع در ارايه خدمات حركت كنند، گفت: بانك شهر توانسته با ارايه خدمات نوين بانكي شهروندان را از مراجعه به شعب بي نياز كند.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس، با تاكيد بر اين‌كه بانك‌ها بايد به سمت تنوع در ارايه خدمات حركت كنند، گفت: بانك شهر توانسته با ارايه خدمات نوين بانكي شهروندان را از مراجعه به شعب بي نياز كند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تقي كبيري با تاكيد بر اين‌كه بانك‌ها بايد به سمت تنوع در ارايه خدمات حركت كنند، گفت: شهروندان بايد بتوانند با خدمات رساني بي وقفه بانك‌ها ، خدمات مورد نیاز بانكي خود را در كمترين زمان ممكن انجام دهند.

نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌كه كاهش وقت و صرفه جويي در زمان مردم بايد از سوي بانك ها در نظر گرفته شود، افزود: بانك شهر با ارايه خدمات نوين در غالب شهرنت‌ها توانسته خدمات ممتازي به شهروندان ارايه كند.

اين نماينده مردم در مجلس دهم تصريح كرد: اين نوع خدمت رساني در حوزه پولي و مالي آثار بسيار مثبتي در حوزه خدمت رساني به مردم و گردش مالي بانك خواهد داشت.

وي با بيان اين‌كه ارايه خدمات نوين بانكي گردش مالي در چرخه اقتصادي را تسهيل مي كند، گفت: بايد تمام بانك‌هاي ما در كشور به سمت و سوي ارايه خدمات الكترونيكي و دولت الكترونيك حركت كنند.

كبيري خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزي به مردم نقطه قوتي است كه منجر به رضايتمندي آنان از سيستم بانكي می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: