کد خبر: ۸۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - 24 September 2016
 بانكداري ايراني -بانک اقتصاد نوین در پایان سال 94 اعلام کرده است که 2.366.147 میلیون ریال سود انباشته ذخیره کرده است این مبلغ نسبت به سال 93 معادل 20 درصد کاهش داشته است . 

به گزارش بانکداری ایرانی ، بانک اقتصاد نوین در نظر دارد که  این 2هزار میلیارد ریال سود انباشته را برای اصلاح ساختار خود استفاده کرده و کفایت سرمایه خود را افزایش دهد. در واقع  این افزایش سرمایه 15 درصدی  اتفاقی است که  می تواند برای سهامداران بانک  خبر خوبی تلقی شود،  زیرا تمامی سهام جدیدی از محل جایزه  به سهامداران تحویل خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، بانک اقتصاد نوین  در نظر دارد که سرمایه خود را  از مبلغ 11هزار 312 میلیارد ریال به رقم 13هزار و 350 میلیارد ریال برساند این افزایش سرمایه از محل انباشته صورت گرفته و به منظور  اصلاح ساختار مالی و فعالیت‌های بانکی است.و بر این اساس گزارش توجیهی هیات مدیره به سازمان بورس ارائه شده است.

بانک اقتصاد نوین  در سال 95 اعلام کرده است که 311 ریال سود خواهد و از ای مقدار 46 ریال معادل 15 درصد در سه ماهه ابتدایی سال پوشش داده شد. سود خالص بانک در این دوره سه ماهه با احتساب رشد 15 درصدی به مبلغ 521.756 میلیون ریال رسید. بر این اساس سود خالص سال 95  حدود 3هزار و 522 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که بانک اقتصاد نوین از سهامداران خود در خواست کرده است که در 7 مهر ماه  سال جاری به برای تشکیل مجمع عمومی  حاضر شوند . این جلسه برای تشکیل اعضای هیات مدیره بانک بوده و موضوع دیگری مطرح نخواهد شد 

به گزارش بانکداری ایرانی در حال حاضر اعضای هیات مدیره بانک اقتصاد نوین  عبارت است از : بهرام فتحعلي به عنوان رئيس هيأت مديره ، فرهاد حنيفي  به عنوان نايب رئيس هيأت مديره، محمد ابراهيم منصور خاكي به عنوان عضو هيأت مديره ،  مهران شريفي به عنونا عضو هيأت مديره ، و حسن معتمدي  به عنوان مدير عامل بانک .  شایان ذکر است که هنوز اخباری مبنی بر جابجایی هرکدام از اعضا مخابره نشده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: