کد خبر: ۸۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - 08 September 2016
حسین دهقان نیری مطالعه کتاب «جمعه سیاه» را برای روز‌های تعطیل پایان هفته به دوستداران کتاب پبشنهاد کرد.

حسین دهقان نیری مطالعه کتاب «جمعه سیاه» را برای روز‌های تعطیل پایان هفته به دوستداران کتاب پبشنهاد کرد.
 
حسین دهقان نیری درباره پیشنهاد خود برای مطالعه در روز‌های تعطیل به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: مطالعه کتاب «جمعه سیاه» که به وقایع 17 شهریور می‌پردازد، می‌تواند مناسب باشد.

وی با بیان این‌که کتاب «جمعه سیاه» برای مخاطبان گروه سنی نوجوان نوشته شده است، افزود: این کتاب در قالب مستند و در مجموعه «روز‌های انقلاب» از انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

به گفته دهقان، «روزهای انقلاب» عنوان مجموعه‌ای است که به صورت مستند و داستانی به وقایع انقلاب می‌پردازد. برای نگارش  این کتاب از منابع متفاوتی استفاده شده است و «جمعه سیاه» محدود به منابع کتابخانه‌ای نیست.

وی یادآور شد: با آن‌که کتاب «جمعه سیاه» حال و هوای نوجوانانه دارد و در آن از تکنیک تصویرگری استفاده شده است اما مطالعه این کتاب برای بزرگسالان خالی از فایده نیست.

حسین دهقان نیری، متولد 1356 و از نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس است که آثارش از سوی حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است. «جمعه سیاه»، «قطعه‌ای از آسمان بستان» و «قطعه‌ای از آسمان بانه» و تهیه کنندگی «لوح فشرده فرار از موصل» برخی فعالیت‌های اوست.

«جمعه سیاه» را انتشارات سوره مهر با شمارگان 2500 نسخه، قطع رقعی، 96 صفحه مصور و به بهای 100‌هزار ریال روانه بازار نشر کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: