کد خبر: ۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - 18 August 2016
مشاور عالی صنایع غذایی شیرین عسل گفت: با تحقق وعده های بانک توسعه صادرات انتظار داریم زمینه ها یرشد و توسعه صادراتی خود را تقویت کنیم اما تنها نگرانی ما بوروکراسی اداری است
مشاور عالی صنایع غذایی شیرین عسل گفت: با تحقق وعده های بانک توسعه صادرات انتظار داریم زمینه ها ی رشد و توسعه صادراتی خود را تقویت کنیم اما تنها نگرانی ما بوروکراسی اداری است

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات به نقل از اگزیم نیوز، آقای خالقی در خصوص سفر مدیران ارشد بانک توسعه صادرات به استان آ‌ذربایجان شرقی این سفر را اتفاق خوبی در زمینه برنامه های حمایتی دولت و سیستم بانکی از صنایع تولید و صادرات دانست.

وی گفت: صحبت هایی در زمینه ارائه تسهیلات در جلسه مشترک با مدیران بانک توسعه صادرات برگزار و پیشنهادات و نظرات دو طرف شنیده شد و قرار است در جلسه ای که به زودی در تهران با مدیر عامل این بانک برگزار می شود به جزییات این جلسه و تصمیمات مربوط به آن پرداخته شود.

خالقی گفت: ما سابق بر این از خدمات و تسهیلات بانک توسعه صادرات استفاده کرده ایم و در صورت عملی شدن وعده های این بانک در حمایت و ارائه تسهیلات در زمینه گسترش صادرات هزینه های بیشتری خواهیم کرد و در صورتیکه روند دریافت این تسهیلات درگیر بوروکراسی نشود،امکان دریافت منابع کافی با سرعت و نرخ سود عادلانه را خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر بحث رقابت در تجارت دنیا حرف اول را می زند و رقیبان ما از حمایت هایی با سود خیلی پایین و در اسرع وقت برخوردارند. این در حالی است که ما با وجود تحریمها و مشکلاتی که همه صنایع به نوعی با آن دست به گریبانند، مقابله کرده و می کنیم.

به گفته خالقی بانک توسعه صادرات با توجه به عنوان خود که با نیت حمایت از صادرات و تولید داخلی تشکیل شده، همین توقع هم از آن می رود لذا انتظار داریم سرعت و کیفیت خدماتی که این بانک مطرح کرده است بالا باشد. این در حالی است که در حال حاضر رقبای ما از حمایت های بهتری برخوردارند و این رقابت نابرابر را ما به سختی ادامه می دهیم.

مشاور عالی صنایع غذایی شیرین عسل افزود: در مجموع کاهش بوروکراسی، افزایش اعتبار و تأمین منابع بانکی با نرخ ارزان انتظار همه صنایعی است که در وضعیت موجود در حال فعالیت هستند. ما قصد داریم صادرات را توسعه بدهیم و اضافه شدن هر کشور به بازار ما نیازمند گسترش گردش مالی است.

خالقی افزود: گردش کالا از خرید ماده اولیه، حمل به مقصد، افزایش خطوط تولید، ساخت ابنیه و استخدام نیروی انسانی نیازمند اختصاص منابع مالی است و بانک توسعه صادرات در جلسه های گفتگو اعلام امادگی کرده است که از صادرات حمایت خواهد کرد و امیدواریم این اتفاق به زودی و با بهترین شکل ممکن رخ دهد.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل یک گروه صنعتی متشکل در زمینه تولید شیرینی و شکلات و محصولات کاکائو است که محصولات متنوعی را وارد بازار کرده و در زمینه اشتغالزایی موفق بوده است. امروز حدود 13500 نفر در مجموعه صنایع شیرین عسل مشغول به کارند و برنامه های توسعه ای در این شرکت همچنان ادامه دارد.

طی سالیان متمادی با سازماندهی کارآمد بخش صادرات این گروه، توانسته است امکان صادرات مستمر و گسترده محصولات غذایی شیرین عسل را به بیش از 65 کشور جهان از جمله آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، اوکراین، اسپانیا، ترکیه... و کشور های آسیای جنوب شرق، خاورمیانه، آسیای میانه و آفریقا فراهم آورد.

شیرین عسل بارها بخاطر کیفیت برتر،برند منتخب مصرف کنندگان، کارآفرین و صنعتگر نمونه و همچنین صادر کننده نمونه مورد تقدیر قرار گرفته است.
سال گذشته این شرکت در مراسم روز ملی صادرات برای چندمین بار تندیس زرین و لوح صادرکننده ویژه را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: