کد خبر: ۷۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 16 August 2016
رسالت به نقل از محمد جواد لاریجانی: منتظر تحریم های بسیار عظیم آمریکا باشیم
روزنامه رسالت در شماره سه شنبه 26 مرداد در تیتر یک از قول وی نوشت: آمریکا ساختار تحریم ها را کاملاً نگه داشته است و قصد ندارد در آینده نزدیک آنها را بردارد. منتظر تحریم های بسیار عظیم آمریکا باشیم. گشایش اقتصادی در ایران مایه تقویت جمهوری اسلامی است و این امر برای غرب بسیار ناخوشایند است لذا، مواهب برجام باید قطره چکانی و تحت کنترل شدید آمریکا به ما برسد و آنچه رسیده همه از این مسیر بوده!

این روزنامه با انتشار عنوان شب وحشت در آمریکا، آورد: ایالات متحده آمریکا روزهای پرالتهابی را سپری می کند. اعتراض علیه پلیس، افزایش خشونت های خیابانی ( که اکثرا با اسلحه صورت می گیرد) و بحران های امنیتی سبب شده است تا این کشور وضعیت بحرانی و فوق العاده ای را تجربه کند. ادامه خشونت های پلیس آمریکا، این بار در شهر میلواکی واقع در ایالت ویسکانسین باعث شد مردم به خیابان ها بیایند و این شهر صحنه درگیری میان پلیس و تظاهرکنندگان بود و پلیس تعدادی را بازداشت کرد. اخیرا یکی از افسران پلیس شهر میلواکی به سمت یک نفر تیراندازی کرد که به کشته شدن او منجر شد. در پی این واقعه، شهر میلواکی به صحنه برپایی اعتراض ها تبدیل شده است. نیروهای پلیس ضد شورش و نیروهای امنیتی برای مقابله با تظاهرات وارد عمل شدند. معترضان چندین ساختمان را به آتش کشیدند. این شهر در ساعت های گذشته، وضع پرالتهابی را سپری کرده است . چندین خودرو نیز به آتش کشیده شده است.

روزنامه رسالت با انتخاب عنوان مردم جنایات منافقین را فراموش نمی کنند، می نویسد: رئیس قوه قضائیه گفت: منافقین جزء بزرگترین گروه های تروریستی جهان بودند و مردم ما جنایت آنها را فراموش نخواهند کرد. آیت الله صادق آملی لاریجانی درجلسه مسئولان عالی قضائی افزود: متاسفانه در اثر برخی شیطنت های رسانه های غربی بحثی درکشور مطرح شده است و جریان مرموزی هم به فکر تطهیر منافقین و اقدامات خباثت آلود و جنایتکارانه آنها برآمدند. وی گفت: برخی هم درداخل به نحوی با این سیاست ها همگامی می کنند اما جمهوری اسلامی ایران درباب امنیت و اقتدارخود با احدی مسامحه نمی کند. آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه منافقین ازابتدای انقلاب تا سالها به جنایتکارانه ترین و بدترین روش ها دست زدند وبزرگان، افراد متدین و ائمه جمعه ما را ترور کردند، گفت: بیش از17 هزار ترور در کشور انجام دادند و حالا جریانی برای تطهیر و احیای نام آنها راه افتاده است.

این روزنامه با اشاره به عنوان تسلیم پذیری در منطقه در حال از بین رفتن است، نوشت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار آزادگان مجلس شورای اسلامی گفت: الحمدلله شنیدم که پاسخ شکیبایی های مردم یمن جواب می دهد و مجلس این کشور شکل گرفته و خوشحالیم از تدبیری که نیروهای انقلابی در یمن داشتند و مجلس خودشان را شکل داده اند. لاریجانی گفت: یمنی ها تدبیر اداره کشور را به دست گرفتند و آغاز به کار مجلس یمن طلیعه ای است برای ساماندهی وضعیت اداری یمن و باید به مردم یمن و همه کسانی که در این راه تلاش می کنند تبریک بگوییم. عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: این موضوع نتیجه استقامت مردم یمن است و در بخش های دیگر منطقه هم حس می شود که فضای تسلیم پذیری در مقابل استکبار و جریان های پرنفوذی که می خواهند همچنان سایه خودشان را در منطقه داشته باشند از بین می رود و این لایه ها کنار می رود و بیداری بوجود می آید.

رئیس جمهور برای حل مشکلات 7500 واحد صنعتی راکد قول داد، عنوان دیگر روزنامه رسالت محسوب می شود، در این مطلب می خوانیم: محمدرضا نعمت زاده در بازدید از یک کارخانه آب معدنی در یاسوج گفت: این استان به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و کوهستانی با کیفیت ترین آب معدنی در سطح کشور دارد و می تواند به قطب آب معدنی کشور را تبدیل شود. همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج، تصریح کرد: رئیس جمهور برای حل مشکلات 7500 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال قول کمک و همکاری داده است. وی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کنند، به صورت یارانه 50 درصد سود تسهیلات دریافت می کنند.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «رزاقی: اشتغال در برنامه ششم دیده نشده است»، «وزیر دادگستری: 50 میلیون حساب بانکی با هویت نامشخص وجود دارد» و «سخنگوی وزارت بهداشت: 80 درصد مردم توان مالی مراجعه به دندانپزشکی را ندارند» را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: