کد خبر: ۷۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 14 August 2016
تعداد 3 میلیون و 500 هزار سهم "تلیسه" به معامله‌گران آنلاین اختصاص یافته است که در ساعت 12:40 دقیقه تا سقف 200 سهم به ازای هر معامله‌گر برخط تخصیص می‌یابد.
تعداد 3 میلیون و 500 هزار سهم "تلیسه" به معامله‌گران آنلاین اختصاص یافته است که در ساعت 12:40 دقیقه تا سقف 200 سهم به ازای هر معامله‌گر برخط تخصیص می‌یابد.

در جریان عرضه اولیه 10 درصد از سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه در بازار دوم فرابورس ایران، قیمت هر سهم این شرکت 5 هزار و 300 ریال کشف شد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، روز جاری "تلیسه" تعداد 7 میلیون سهم از 70 میلیون سهام خود را برای نخستین بار به عموم عرضه کرد که 3 میلیون و 500 هزار سهم آن به فرایند کشف قیمت اختصاص یافت و مابقی در اختیار معامله‌گران آنلاین قرار گرفت که در ساعت 12:40 دقیقه تا سقف 200 سهم به ازای هر معامله‌گر برخط تخصیص می‌یابد.

مطابق با اطلاعیه معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در این عرضه محدودیت خرید هر کارگزاری به همراه تمامی شعب 35 هزار سهم است و صندوق‌های سرمایه‌گذاری (اعم از مشترک و قابل معامله) فاقد هرگونه سهمیه برای خرید این عرضه هستند.

شرکت دامداری تلیسه نمونه که در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی و خدمات دامپروری به جز دامپزشکی در بازار دوم فرابورس ایران درج شده است، با سرمایه اسمی 70 میلیارد ریال در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری و تولید شیلات به فعالیت مشغول است و به گفته مدیرعامل این شرکت برنامه احداث یک گلخانه مدرن 30 هکتاری را در دستور کار دارد. امیرارجمندی در نشست «یک دیدار، یک عرضه» در فرابورس ایران اعلام کرد این شرکت در بخش گاوداری در مجموع 3200 راس دام در سال با نژاد هلشتاین، مطابق با شرایط جغرافیایی ایران تولید می‌کند و دارای دو بخش گاوداری در شهرهای شهریار با 6 هزار راس دام و حسن‌آباد قم با یک هزار و 700 راس دام است.

لازم به ذکر است "تلیسه" در سه ماهه اول سال جاری، از 828 ریال رقم سود پیش‌بینی شده به ازای هر سهم، 242 ریال معادل 29 درصد را پوشش داده و در مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 29 اسفند نیز که تیرماه جاری برگزار کرده سود تقسیمی را 650 ریال به ازای هر سهم به تصویب رسانده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: