کد خبر: ۷۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - 11 August 2016
به اعتقاد کارشناسان، متخلفان دنیای مجازی فرهنگ و اعتقادات را نیز به بازار آنلاین برده اند تا با حراج آن جیب هایشان را پرتر کنند، این گوشه ای از داستان گردانندگان مزون های مجازی است؛ افراد فرصت طلبی که برای به دست آوردن پول بیشتر هیچ ابایی از قربانی کردن فرهنگ و آبروی برخی افراد ناآگاه ندارند.
 روزنامه جام جم در شماره پنجشنبه 21 مرداد در توضیح تیتر یک نوشت: به اعتقاد کارشناسان، متخلفان دنیای مجازی فرهنگ و اعتقادات را نیز به بازار آنلاین برده اند تا با حراج آن جیب هایشان را پرتر کنند، این گوشه ای از داستان گردانندگان مزون های مجازی است؛ افراد فرصت طلبی که برای به دست آوردن پول بیشتر هیچ ابایی از قربانی کردن فرهنگ و آبروی برخی افراد ناآگاه ندارند.

روزنامه جام جم با انتشار عنوان «با قصه ای متفاوت به تلویزیون می آیم»، به نقل از «سیروس مقدم» کارگردان تلویزیون آورد: تنوع ژانر، اتفاق خوبی است و خیلی از کارگردان ها هم این مسیر را تجربه کرده اند. من هم کوشیدم ژانرهای مختلف را تجربه کنم. در حال حاضر مشغول سریال علی البدل هستم که با دیگر کارهایم کاملا متفاوت است. سریال علی البدل شبیه هیچ یک از کارهای قبلی ام نیست. البته از تجارب گذشته استفاده کردم، اما فضای قصه، داستان و کاراکترها رنگ و بوی متفاوتی دارد.

این روزنام با درج عنوان «تهامی: از این شاخه به آن شاخه نپریم» نوشت: با کورش تهامی که در زمینه موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد درباره مسیر زندگی و دیدگاه هایش هم صحبت شدیم. وی گفت: معتقدم انتخاب های ما اهدافمان را نشان می دهد و برای رسیدن به هدف باید به انتخاب و توانایی های خودت ایمان داشته باشی. برای این که قدم هایمان را محکم برداریم نیاز داریم که مطالعه کرده و از تجربیات دیگران استفاده کنیم. همه آدم ها دوره جوانی را طی و فراز و فرود آن را تجربه می کنند اما به نظرم کسانی موفق می شوند که یک هدف مشخص داشته و به اصطلاح از این شاخه به آن شاخه نپریده اند!

«راهبرد مردمی کردن امنیت مرزها»، عنوان دیگر روزنامه جام جم است که زیر آن می خوانیم: به گزارش سپاه نیوز، سردار محمدعلی جعفری، در بازدید از یگان مأموریتی مستقر نیروی زمینی سپاه در استان های کردستان و آذربایجان غربی، با مطلوب دانستن وضع امنیتی مرزها از رزمندگان حاضر در مناطق مرزی قدردانی کرد و گفت: ایمان، معنویت و عمل انقـلابی، رمـز موفقیت سپاه در مقابلـه موفق با تهدیدات فراروی کشور و انقلاب است.

 وی تصریح کرد: راهبرد سپاه در مردمی کردن امنیت و محرومیت زدایی از مناطق مرزی کشور، نتایج و پیامدهای خود را بخوبی نشان داده است و امروز مردم مؤمن و غیرتمند کردستان و آذربایجان غربی با وجود تلاش جبهه دشمن و گروهک های پلید تروریستی ضدانقلاب، امنیت قابل قبولی پیرامون سرزمین و محل زندگی خود احساس می کنند.
این روزنامه یادداشت های «صنایع کوچک نیروی محرک تولید» و «بازدارندگی با اقتدار موشکی» را به ترتیب به قلم «محمدرضا نجفی منش» عضو اتاق بازرگانی و «محمدصالح جوکار» نماینده پیشین مجلس منتشر کرد.

روزنامه جام جم همچنین در صفحه نخست عنوان های «صنایع کوچک خط شکن بیکاری»، «دورخیز عروسک ها برای فتح گیشه ها»، «بازار کتاب های ممنوعه»، «برادران دوست داشتنی» و «زندگی اقوام ایرانی در جام جهان بین» را به چاپ رساند.
این روزنامه در ضمیمه چمدان عنوان «کرامت گردشگری» را برجسته کرد.
«خط داغ» به قلم سردار «عباسعلی محمدیان» رییس پلیس آگاهی تهران و «قاب آخر» به قلم «محمدمهدی مظاهری» مدرس دانشگاه، عنوان ستون های ویژه در صفحه های روزنامه جام جم است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: