کد خبر: ۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - 08 August 2016
بانكداري ايراني -در صورتهای مالی سه ماهه بیمه دی آمده است که این بیمه گر معادل 146 درصد در جذب نقدینگی در این مدت کوتاه توفیق داشته است.
بانكداري ايراني در صورتهای مالی سه ماهه بیمه دی آمده است که این بیمه گر معادل  146 درصد در جذب نقدینگی در این مدت کوتاه توفیق داشته است. همچنین در این دوره معادل  38 ریال سود برای هر سهم  شناسایی کرده  که معادل پوشش 32درصدی سود سالیانه این شرکت بیمه‌گری است . 

علاوه بر این در همین دوره کوتاه  نسبت به دوره مشابه در سال قبل و همچنین ابتدای سال در سود آوری حدود 158 درصد رشد داشته است . 

به گزارشبانكداري ايراني  ، بیمه دی در سه ماه ایتدای سال جاری حدود 1.299.410 میلیون ریال حق بیمه تولیدی داشت که نسبت به دوره مشابه در سال 94 بنابه گزارش بیمه مرکزی  حدود 94 درصد رشد داشته است و  و بر این اساس سهم بازار خود را در این حوزه به 2.48درصد اراتقا داده است . 

بر اساس گزارش بیمه مرکزی  تعداد 195.489 فقره بیمه در سه ماهه ابتدای سال  جاری توسط بیمه دی صادر شد که در این حوزه نیز رشد 27.14درصد داشته و سهم 1.68 درصدی را کسب کرده است هرچند کسب سهم بازار موجب افزایش 45.94 درصدی پرداخت خسارت این بیمه گر شده  ولی رقم آن نسبت به حق بیمه دریافتی ناچیز است. 

اقدامات مثمر ثمر بیمه دی برای رشد و توسعه 

بیمه دی از ابتدای سال جاری اقدامات ارزنده  را انجام داده است تا بتواند رشد و توسعه خوبی را در حوزه های مختلف بیمه گری داشته باشد  یکی از طرح هایی که بیمه دی در  ابتدای این دوره  در برنامه های خود گنجانده توسعه بیمه گری در حوزه گمرک است. به گفته  مدیر گمرک  مرزهای غربی کشور بیمه  خودورهای عبور موقت و  بیمه های دیگر گمرک  به بیمه دی محول می شود.

همچنین در این دوره مورد بررسی  شرکت بیمه دی ؛ برنده مناقصه بیمه نامه عمر وحوادث سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان شد علاوه  بر این  به همراه این قرارداد ، تفاهم نامه تجمیع خدمات بیمه ای با این ارگان منعقد شد و مقرر شد تا تمام خدمات بیمه ای اعم از مسئولیت، آتش سوزی و عمر و حوادث به تدریج به شرکت بیمه دی ارجاع داده شود.

همچنین به منظور جذب سرمایه گذاری های جدید ، مدیریت عمر انفرادی شرکت بیمه دی اعلام کرد این شرکت در نظر دارد با همکاری کلیه مدیران فنی به مشتریان بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود، در سایر رشته های بیمه ای تسهیلات ارائه نماید. 

و همین اقدامات  سبب شد تا بیمه دی نسبت به دیگر رقیبان خود رشد خوبی را تجربه کند و تا 94 درصد تولید حق بیمه خود را رشد دهد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: