کد خبر: ۷۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - 01 August 2016
«سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی مدعی شد که سهام عدالت بعد از گذشت 10 سال با 50 درصد تخفیف از عید 96 به دهک های پایین جامعه رایگان عرضه می شود و مردم عادی می توانند به اندازه سودی که کسب کرده اند سهام خود را آزاد کنند.»
«سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی مدعی شد که سهام عدالت بعد از گذشت 10 سال با 50 درصد تخفیف از عید 96 به دهک های پایین جامعه رایگان عرضه می شود و مردم عادی می توانند به اندازه سودی که کسب کرده اند سهام خود را آزاد کنند.» این مطلب بخشی از خبر نخست روزنامه جوان در شماره دوشنبه 11 مرداد است.

این روزنامه با بررسی عنوان آیت الله جنتی: رواج خرید رأی مجلس را مرکز پولداران می کنند، آورد: دبیر شورای نگهبان از رایج شدن خرید آرا در انتخابات انتقاد کرد و گفت: یکی از مشکلات ما این است که خرید آرا در حال رایج شدن است و مجلس شورای اسلامی مرکزی برای سرمایه داران و پولداران می شود. به گزارش تسنیم، آیت الله احمد جنتی در حاشیه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره اولویت کاری شورای نگهبان در دوره جدید اظهار کرد: کارهای ما عمدتاً دو قسمت است؛ یک قسمت مربوط به مصوبات مجلس، قانون و کارهای حقوقی است که به همان صورت قبل ادامه دارد. 
روزنامه جوان با انتشار عنوان پیوند سازش و نفاق با دلار های سعودی، نوشت: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پاریس با سرکرده منافقین ملاقات کرد؛ ملاقاتی که چند هفته پس از نشست سالانه منافقین در فرانسه برگزار شد که رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان هم در آن حضور یافت و حمایت سعودی ها را از این گروه تروریستی اعلام کرد. اخیرا نیز ژنرال سابق سعودی با سفر به سرزمین های اشغالی با مقامات صهیونیستی درباره عادی سازی رابط با این رژیم دیدار و گفت وگو کرده بود. به نظر می رسد کمک های مالی عربستان به محمود عباس در دیدار با سرکرده منافقین نقش تعیین کننده داشته است. «اساساً عربستان سعودی از این گونه رفتارها حمایت می کند و احتمال اینکه عربستان سعودی در این زمینه وعده کمک های مالی به محمود عباس را داده باشد بسیار زیاد است.» 
شعار «با کسی عقد اخوت نبسته ام» را عملی کنید، دیگر عنوان این روزنامه محسوب می شود، در تشریح این مطلب می خوانیم: علیرضا زاکانی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور نوشت: کمتر از یک سال دیگر، حضرت عالی در معرض انتخاب مجدد مردم برای دوره ای دیگر هستید. تردید نکنید که اگر عزم خود را در مبارزه با فساد نشان دهید و این مدعای خود که «با کسی عقد اخوت نبسته ام» را در برخورد جدی با اخوی و اطرافیان و مدیران منتصب خود ثابت نمایید، در نگاه مردم جایگاه ویژه ای خواهید داشت. به گزارش فارس، در نامه دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به دکتر روحانی آمده است: مسئله برداشت های نامشروع برخی مدیران از بیت المال که به فیش های نجومی شهرت یافت، در عین حال که باعث رنجش آحاد مردم و نیروهای مؤمن و انقلابی شد، فرصتی فراهم کرد تا مسئولان کشور، درباره مسئله مبارزه قاطع با فساد، شعار و تبلیغات و تظاهر را کنار بگذارند تا آثار و برکات مبارزه عملی با آن مشهود شود. 
روزنامه جوان با انتخاب عنوان چراغ هشدار اصلاحات برای اعتدال، آورد: حکایت کاندیداتراشی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 این روزها تبدیل به دغدغه ذهنی برخی روزنامه های اصلاح طلب شده است و روزی نیست مطالب مرتبط با این مسئله گوشه ای از صفحات آنان را اشغال نکند. با تمام این تفاصیل سؤال اصلی اینجاست که تا کجا نامزدهای رقیب در عرصه انتخابات می توانند مایه دستگرمی برای رسانه های اصلاح طلب در راستای پنهان کردن اختلافات خود با دولت و البته فرستادن سیگنال هایی در راستای رعایت حقوق بیشتر اصلاح طلبان باشند. آیا در نهایت لحظه انتخاب نهایی برای اصلاح طلبان و معتدلین برای ادامه همکاری فرا نخواهد رسید. 
«تجهیزات پزشکی قاچاق از مبادی رسمی وارد می شود!» و «فروش های غیر شفاف و رانتی در شرکت بازرگانی دولتی» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود.
روزنامه جوان در ستون سرمقاله عنوان «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» به قلم عباس حاجی نجاری را برجسته کرد و نوشت: نقل است که در جریان یک سخنرانی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، زمانی که حاضران در مراسم شعار می دهند که ارتشی - سپاهی دو لشکر الهی، این شهید والامقام بلافاصله این شعار را اصلاح می کند و می گوید: «ارتشی- سپاهی یک لشکر الهی»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: