کد خبر: ۷۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - 22 July 2016
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه بازار سکه و طلا در هفته گذشته از ثبات بالایی برخوردار بود، گفت: قیمت سکه و طلا در هفته گذشته کمترین نوسان طی سه ماهه اخیر را داشت.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه بازار سکه و طلا در هفته گذشته از ثبات بالایی برخوردار بود، گفت: قیمت سکه و طلا در هفته گذشته کمترین نوسان طی سه ماهه اخیر را داشت.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت طلا کمترین نوسان را در سه ماه گذشته تجربه کرد، گفت: در ابتدای هفته قیمت طلای جهانی ۱۳۳۷ دلار بود که در روز چهارشنبه به ۱۳۲۹ دلار رسید که معادل هشت دلار نوسان است و نسبت به نوسانات هر هفته ای طلا که تا ۲۵ دلار بود بسیار کم شد.

وی با اشاره به اینکه همین ثبات در قیمت طلای جهانی عاملی برای ثبات قیمت سکه در هفته گذشته بود، اظهار کرد:قیمت سکه در ابتدای هفته یک میلیون و ۸۸ هزار تومان بود که در روز چهارشنبه به یک میلیون و ۹۱ هزار تومان رسید تا دامنه تغییر ۳۰۰۰ تومانی را در بازار سکه داشته باشیم که بسیار نوسان پایینی بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همچنین با تاکید بر اینکه نمی توان برای قیمت هفته آینده طلا و سکه اظهار نظری داشت، بیان کرد: با توجه به تحولات سیاسی و نظامی در دنیا فعلا نمی توانیم در مورد قیمت طلا و سکه در هفته آینده پیش‌بینی داشته باشیم ولی یکی از علل اصلی ثبات قیمت طلا و سکه در هفته گذشته فاصله گرفتن از فضای رفراندوم انگلیس و کم شدن تبعات این اتفاق بود.


نوع طلا

قیمت در ابتدای هفته گذشتهقیمت در اواخر هفته گذشته
هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۱۱ هزار و ۳۲۷ تومان۱۱۰ هزار و ۷۰۴ تومان
مثقال طلا۴۸۲ هزار و ۷۰۰ تومان۴۸۰ هزار تومان
اونس طلا۱۳۳۸ دلار و ۱۰ سنت۱۳۲۶ دلار و ۳۰ سنت
نوع سکه
سکه تمام طرح جدیدیک میلیون و ۹۵ هزار تومانیک میلیون و ۸۵ هزار تومان
سکه تمام طرح قدیمیک میلیون و ۹۴ هزار تومانیک میلیون و ۸۵ هزار تومان
نیم سکه۵۵۱ هزار تومان۵۴۵ هزار تومان
ربع سکه۲۸۶ هزار تومان۲۸۰ هزار تومان
سکه گرمی۱۸۵ هزار تومان۱۸۰ هزار تومان
نوع ارز
دلار آمریکا۳۵۱۱ تومان۳۵۰۴ تومان
یورو۳۹۱۷ تومان۳۸۹۲ تومان
پوند انگلستان۴۷۰۵ تومان۴۶۷۳ تومان
یوان چین

۵۴۱ تومان

۵۳۹ تومان
لیره ترکیه۱۲۲۵ تومان۱۲۰۰ تومان
درهم امارات ۹۶۱ تومان۹۵۹ تومان

انتهای پیام


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: