کد خبر: ۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 17 July 2016
نشست جناب دکتر عباس زادگان با مدیران مناطق بانک تجارت تهران امروز در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
 نشست جناب دکتر عباس زادگان با مدیران مناطق بانک تجارت تهران امروز در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت نودر این نشست جناب دکتر عباس زادگان ضمن تشکر از همراهی و همکاری سازنده مدیران محترم مناطق و روسای شعب بانک تجارت در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های تدوین شده، بر اهمیت خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مشتریان بانک تجارت و ایجاد ارزش افزوده برای آنان تاکید نمودند.

ایشان اظهار داشتند با توکل بر خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکاران، در مدت کوتاهی که از آغاز فعالیت شرکت بیمه تجارت نو می گذرد نتایج قابل قبولی در زمینه های مختلف علی الخصوص جذب پرتفوی بیمه ای داشته ایم و پیش بینی می شود با ادامه این روند و در پایان سال مالی، سهامداران به سود قابل توجهی دست یابند.

ایشان افزودند در این مسیر مدیران و کارکنان بانک تجارت که سهامداران اصلی این شرکت هستند نقش بسزایی دارند و ضمن درک دغدغه های این عزیزان تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به این عزیزان به کار می بریم.

لازم به توضیح است هفته گذشته در راستای تفاهم نامه همکاری بانک تجارت و بیمه تجارت نو، قراردادهای صدور بیمه نامه های اتومبیل کارکنان بانک تجارت، اموال منقول و غیر منقول مشتریان و بیمه باربری به امضا طرفین رسید و همکاری های متقابل وارد فاز اجرایی خود شد. همچنین برنامه استقرار نمایندگان بیمه تجارت نو در شعب منتخب بانک تجارت تا پایان مرداد ماه تکمیل و مشتریان این بانک می توانند از خدمات متنوع بیمه ای شرکت بیمه تجارت نو در شعب بانک تجارت بهره مند شوند.

در این جلسه در خصوص جزئیات همکاری متقابل و موثر با شعب بحث و تبادل نظر شد و توافقات مهمی صورت گرفت.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: