کد خبر: ۷۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۵ - 07 July 2016
بر همین اساس بانک صادرات در پایان سال 95 از سود 160 ریالی فراتر خواهد رفت وعملکردی به مراتب بهتری را محقق خواهد کرد. هر چند باید توجه داشت که بانک صادرات ایران با حدود 58 میلیارد سهم، بزرگترین نماد بانکی بورس و یکی از پر سهم ترین شرکت بازار سرمایه ایران است .
 بانكداري ايراني  -  بانک صادرات در سال 95 اعلام کرده است که 160 ریال سود برای هر سهم در نظر خواهد گرفت . این در حالی است که برای سال 94 این بانک لیدری بورس ، 145 ریال سود در نظر گرفته بود این افزایش حدود 10 درصدی در سود آوری  بانک صادارت در سال 95 ،  به چند عامل عملکردی بستگی دارد که مهمترین آن توفیق  بانک صادرات در  کسب درامد بیشتر از محل مشاع و غیر مشاع  است و بعد از آن در کاهش هزینه و دست اخر شرکت‌های زیر مجموعه بانک صادرات هستند که سبب خواهند شد  این بانک در سال 95 عملکردی به مراتب بهتر از سال 94 ارائه کند، زیرا در پایان  سال 94 تقریبا تمامی شرکتهای زیر مجموعه بانک صادرات توانستند رشدی بالغ بر  120 درصد تا 220درصدی را تجربه کنند و از رکود اقتصادی سال 92 و 93 خارج شده و به سوداوری بالایی دست پیدا کنند.

 بر همین اساس بانک صادرات در پایان سال 95 از سود 160 ریالی فراتر خواهد رفت وعملکردی به مراتب بهتری را  محقق خواهد کرد. هر چند باید توجه داشت که بانک صادرات ایران  با حدود 58 میلیارد سهم،  بزرگترین نماد بانکی بورس و یکی از پر سهم ترین شرکت بازار سرمایه ایران است . 

قابل ذکر است که شرکتهای زیر مجموعه بانک صادرات در سال گذشته با سود آوری قابل ملاحظه ای رو برو شده و احتمالا موجب سوددهی بالاتر بانک صادرات می شوند . این سود آوری شرکت های زیر مجموعه بانک صادرات در کنار عملکرد مناسب مدیران بانک صادرات در سال جاری خواهد توانست بانک صادرات را همچنان لیدر بورس نگه داشته  و مورد توجه بیشتر سرمایه گذار  قرار دهد. 

 بر همین اساس مدیران بانک صادرات به دلیل عملکرد مناسب،  همواره  مورد توجه مسوولین نظام بوده‌اند تا جایی که  نمایندگان مجلس  شوراي اسلامي،مديران مجموعه هاي توانمند كشور ، فعالان اقتصادي، كارشناسان  درآخرین  اجلاس خانه ایده آل ساخت ایران به مدير عامل بانك صادرات نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی را اهدا کردند. 

این  تندیس که از بین 270 مجموعه تولیدی و خدماتی به بانک صادرات اختصاص داده شدنشان از هماهنگی مدیریتی این بنگاه اقتصادی با سیتم مدیریتی و مالی جهانی است. زیرا داوران  اهدا کننده این تندیس تمامی زوایا را در نظر داشته و پس از بررسي مستندات و مدارك ارايه شده گواهینامه استاندارد بین المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات الکترونیک مطابق با استاندارد بانکداری جهانی SPS banking از سوی اتحادیه اروپا  به بانك صادرات ايران اعطا كرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: