مدیر بیمههای درمان شرکت بیمه کوثر گفت: این مدیریت، بهمنظور صیانت از حقوق بیمهشدگان، نظارت و ارزشیابی مراکز را بهصورت مستمر انجام میدهد.
جواد همائی افزود: ارزشیابی پیوسته فعالیتهای مراکز طرفقرارداد شرکت بیمهکوثر بهمنظور تعیین میزان انطباق عملکرد آنها با ضوابط، مقررات مفاد قرارداد و الحاقیههای آن میتواند برای ارایه هر چه بهتر خدمات به بیمهشدگان صورت پذیرد و در صورت لزوم و نیز حسب مورد اقدامات اصلاحی یا پیشگیرانه انجام گیرد.
وی ادامه داد: ارتقای کیفیت و اثربخشی هزینه خدمات درمانی مورد نیاز و وحدت رویه در ارایه خدمت توسط مراکز طرف قرارداد از دیگر مزایای ارزشیابی و نظارت بر عملکرد مراکز است.
همائی با اشاره به اینکه نظارتها با بهرهگیری از تیمهای تخصصی در حوزههای مختلف بیمه درمان انجام میشود، خاطرنشانکرد: نظارتها بهصورت میدانی، غیرمیدانی، محسوس، نامحسوس، نظرسنجی شفاهی، کتبی و تلفنی از بیمهشدگان و گزارشهای واصله صورت میپذیرد.
مدیر بیمههای درمان شرکت بیمه کوثر بیانکرد: بیمهشدگان میتوانند جهت ارتقای هرچه بیشتر ارائه خدمت در مراکز درمانی و مدیریت بیمههای درمان، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه پیامکی 5000239587، ارتباط مستقیم با مدیر درمان، ارسال کنند.