کد خبر: ۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - 05 June 2016
مدیرعامل بانک شهر، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک را از ارکان افزایش اعتماد و رمز موفقیت این بانک دانست و بر لزوم حفظ و توسعه رضایت شهروندان تاکید کرد.
مدیرعامل بانک شهر، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک را از ارکان افزایش اعتماد و رمز موفقیت این بانک دانست و بر لزوم حفظ و توسعه رضایت شهروندان تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، دکتر حسین محمد پورزرندی در نشست فصلی مدیران ارشد بانک که در استان اردبیل برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد و قدردانی از شهرداری اردبیل در برگزاری این نشست، گفت: امروز وظیفه سنگینی بر دوش بانک شهر است و موفقیت این بانک در ارائه خدمات و جلب اعتماد شهروندان در افزایش تقاضا از سوی عموم مردم، تاثیر بسزایی داشته است.

وی افزود: اهمیت فعالیت بانک شهر در ادامه، مبتنی بر حفظ و توسعه این اعتماد است و یکی از ارکان اصلی دستیابی به این موفقیت، اقدام و عمل در بستر بانکداری الکترونیک است.

وی یکی از مصادیق این موفقیت را عزم و اراده محکم یکایک همکاران بانک دانست و افزود:همه کارکنان بانک برای ارائه خدمت به شهروندان تلاش دارند  نمونه عینی آن را نیز در ارائه خدمات در ایام نوروز و عاملیت بانک شهر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب دانست.

پورزرندی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بانک در ارائه خدمات به شهروندان در سه ماه ابتدای سال، ابراز امیدواری کرد تا این عزم و جدیت در ادامه سال نیز موجب موفقیت‌های بیشتر بانک شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: