کد خبر: ۷۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - 23 May 2016
نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال 95 با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل ، حجت بهاری فر عضو محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در مشهد مقدس برگزار شد .
نخستین گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و باجه های شرکت بیمه "ما" در سال 95 با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل ، حجت بهاری فر عضو محترم هیات مدیره ، معاونین، مدیران ستاد و روسای شعب و باجه ها در مشهد مقدس  برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، این گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه "ما" در روزهای  29 و 30 اردیبهشت ماه برگزار شد .

بر اساس این گزارش ، در اين گردهمایی دو روزه كه با هدف تبادل نظر مديران در خصوص استفاده بیشتر از ظرفیت ها و  پتانسيل هاي شعب برگزار شده بود ، مهندس مجید صفدری مدير عامل شركت بيمه "ما" در خصوص وظايف مديران شعب و نمایندگان در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع  ، عملكرد و افتخارات شركت در يكسال گذشته و همچنین اهداف پيش رو در جهت کسب پرتفوی پیش بینی شده به ارائه نكات مهمي پرداخت .

وي ضمن قدردانی از تمام مدیران، روسای شعب و باجه ها  و همکاران شعب  و  نمایندگان محترم شبکه فروش در خصوص ويژگي هاي مثبت شركت تصريح كرد: همكاران و نيروي انساني همگي از نيروهاي فني،جوان، متخصص و زبده صنعت بيمه هستند، ضمن آنكه يكي از بزرگترين بانك هاي كشور يعني بانك ملت  و صندوق بازنشستگی وزارت نفت به عنوان سهامداران بزرگ این  شركت می باشند .

مدير عامل شركت بيمه "ما" در خصوص اهداف اين شركت تاكيد كرد: به عنوان یک شرکت خدماتی فعالیت هایمان  باید بر اساس دقت،سرعت ، شفافیت در اطلاع رسانی و رضایت مشتری باشد .

وی تصریح کرد: پرداخت خسارت وظیفه یک شرکت بیمه ای است نه مزیت رقابتی، مسئله ای که  باعث رضایتمندی مشتریان می شود، دادن اطلاعات شفاف به آنهاست. همان گونه که بانک ملت یک مجموعه مشتری محور است و به بازاریابی مدرن اعتقاد جدی دارد . ما نیز مشتری مداری را در مجموعه بیمه "ما" نهادینه خواهیم کرد .

مهندس صفدری امضای تفاهم نامه بیمه جامع پلنگ ایرانی با حضورمعاون محترم رئیس جمهور را جز افتخارات بیمه "ما"  در سال گذشته بیان کرد.



در پایان مراسم ، مهندس مجید صفدری ضمن تجلیل از ریاست و پرسنل شعبه مشهد مقدس جهت برگزاری طرح "ب" مثل بیمه در مدارس این شهر ، شعب برتر و زحمات کارمندان ستاد، شعب و باجه ها و  نمایندگان شبکه فروش قدردانی کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: