کد خبر: ۷۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 16 May 2016
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می توان منتظر بود که جامعه به لحاظ اقتصادی بالاخره رنگ آرامش را به خود ببیند و در نتیجه کاهش دغدغه های مالی مردم، رضایتمندی عمومی به نقطه اوجش برسد.
 سعید لیلاز در گفت و گو با شبکه مجازی آستان گفت :‌اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می توان منتظر بود که جامعه به لحاظ اقتصادی بالاخره رنگ آرامش را به خود ببیند و در نتیجه کاهش دغدغه های مالی مردم، رضایتمندی عمومی به نقطه اوجش برسد.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه دولت در کاهش مشکلات اقتصادی توفیق داشته است گفت: می توان منتظر بود که جامعه به لحاظ اقتصادی بالاخره رنگ آرامش را به خود ببیند و در نتیجه کاهش دغدغه های مالی مردم، رضایتمندی عمومی به نقطه اوجش برسد.

اقتصاد و وضعیت اقتصادی در چند سال اخیر وضعیت نامطلوبی را به خود دید و اقشار مختلف جامعه محدودیتهای زیادی را متحمل شدند، دقیقا به همین دلیل بود که در کنار مدیریت صحیحِ مذاکرات هسته ای، بهبود وضعیت اقتصادی یکی از اصلی ترین مطالبات عمومی از دولت یازدهم بود.
این کارشناس اقتصادی درباره شرایطی که در اقتصاد کشور در زمان دولت یازدهم مشاهده شده است، گفت:نکته جالب علم اقتصاد این است که در آن هر گونه استدلالی باید با تکیه بر آمار و اقام و اعداد صورت گیرد و در غیر این صورت ادعاهای طرح شده هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

در خصوص آنچه مشاهده شده است، باید گفت واقعیت این است که دولت یازدهم کار بسیار فشرده ای را انجام داده است، چرا که این دولت در شرایطی روی کار آمده که اقتصاد، وضعیتی بحرانی را در حال تجربه کردن بود و به همین دلیل دولتی ها برای خروج از شرایط فعلی تلاش زیادی دارند و دقیقا به همین دلیل است که شرایط معیشتی مردم به طور ملموس و آشکاری رو به بهبودی است.
منبع :‌شبکه مجازی آستان 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: