کد خبر: ۷۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 09 May 2016
بانکداری ایرانی ـ در غرفه های ستاد پشتیبانی شرکت آسان پرداخت مستقر در نمایشگاه کتاب، مشکلات در حداقل زمان ممکن حل می شود.
به گزارش بانکداری ایرانی از نمایشگاه کتاب تهران واقع در شهر آفتاب، شرکت آسان پرداخت اعلام کرد: این شرکت تمامی تمهیدات لازم از قبیل تامین رول کاغذ، بررسی و چکاپ اتصالات و سوکت رابط کابل ها به دستگاه POS و آدابتور، استندهای راهنمای پذیرندگان و خریداران و... را در نمایشگاه کتاب به کار گرفته است تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. 

علاوه بر پشتیبانی های لازم، در هر سالن نمایشگاه 3 نفر به عنوان مسئول نظارت و بازرسی بر عملکرد پشتیبانی شرکت آسان پرداخت نظارت می کنند و این در حالی است که نیازی به مراجعه غرفه داران به ستادهای پشتیبانی مستقر در سالنها نیست و پذیرنده عملا نیازی احساس نمی کند که بابت مشکل اش به ستاد مراجعه داشته باشد. 

فرآیندهای مربوط به زير ساخت های فني اعم از اتصالات، سرور، سرعت،pos هاي پورتابل، تعداد pos ها با سرعت و دقت لازم انجام می شود. 

هم چنین این شرکت اعلام کرد: حدود 4 هزار دستگاه در اختیار 1500 پذيرنده قرار گرفته و آماده خدمات دهي به مخاطبان نمایشگاه است. ضمن اينکه امکان برقراري ارتباط براي پوزهاي بدون سيم فراهم شده است تا در صورت بروز مشکل در ارتباط پوزهاي ثابت، خللي در فرآيند پرداخت ايجاد نشود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: